توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یزد صورت گرفت : تجلیل از کانون های دانشجویی ، تقدیر از فعالین اقامه نماز دانشگاه

نشست كانون هاي دانشجويي با معاونت فرهنگي دانشگاه و تجليل ازآنها نشست کانون های دانشجویی با معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامي يزد برگزار شد.

در این مراسم دکتر كمال خواجه پور معاون فرهنگی دانشگاه ضمن قرآئت بخشنامه جديد در خصوص امتيازات ويژه به كانون هاي فعال داشجويي، به بیان اهمیت فعالیت های فرهنگی و دانشجویی در این برهه حساس و اعلام حمایت مسئولان دانشگاه از این برنامه ها، فعالان فرهنگی را به فعالیت بیشتر در راستای قوانین موضوعه دعوت کرد.

گفتنی است در ادامه این نشست تعدادی از دانشجویان عضو کانون ها ي دانشگاه به بیان پیشنهادات و ارائه راهکارهای لازم در جهت تقویت كانون هاي فرهنگي دانشگاه پرداختند .

در پايان از اعضاي كانون هاي فعال دانشجويي تقدير بعمل آمد. فعالان اقامه نماز در دانشگاه آزاد اسلامي يزد تجليل شدند به همت ستاد اقامه نماز واحد يزداز فعالان و مروجان اقامه نماز در دانشگاه تجليل گرديد.

در اين مراسم كه روز چهارشنبه مورخ 20/12/93 توسط معاونت فرهنگي و ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامي واحديزد و با حضور رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان و جمعي از مسوولان، پرسنل و دانشجويان اين دانشگاه در مسجد شهيد صدوقي برگزار شد از 34نفر از استادان، كاركنان و دانشجوياني كه در برگزاري نماز جماعت حضور فعال داشتند تقدير به عمل آمد.

دكتر كمال خواجه پور در اين مراسم گفت:نماز جماعت محيطي مناسب و پويا براي آشنا شدن نمازگزاران به خصوص نسل جوان با مسائل مختلف ديني و اعتقادي است و تجليل از فعالان نماز در دانشگاه يكي از راههاي تشويق دانشگاهيان براي حضور در نماز جماعت است.

در اين مراسم از ائمه جماعت دانشگاه و خوابگاههاي دانشجويي، رياست دانشكده ها، مديران ، كارمندان و دانشجويان فعال در امر نماز با اهداي لوح و كارت هديه تجلیل و تقدير به عمل آمد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا