نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزدگفت: : امیدوارم در ا این مسیر همواره موفق و موید باشید و بتوانیدبا فرهنگ سازی صحیح . اقتصاد حقیت محوررا جایگزین اقتصاد سود محور کنید

به گزارش روایط عمومی سازمان صعت.معدن وتجارت یزد آیت الله ناصری در دیداربا محمدرضا علمدار يزدي . رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت این استان ضمن تبریک به ایشان  افزود: امیدوارم در ا این مسیر همواره موفق و موید باشید و بتوانیدبا فرهنگ سازی صحیح . اقتصاد حقیت محوررا جایگزین اقتصاد سود محور کنید.

به گفته وی سود کالاها باید معقول و منطقی و در راستای خدمت به مردم ، ارتقای تولید و کمک به اقتصاد باشد که تحقق آن از مهمترین وظایف فعالان این بخش است .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: با برنامه ریزی قوی در بخش مهم صنعت ، معدن و تجارت باید همواره به دنبال خلاقیت و نوآوری بود.

ناصری در ادامه با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید برنامه اصلی مسوولان باشد تاکید کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر ظرفیت های داخلی اجرایی می شود .

وی اظهار داشت: فرهنگ سازی قوی برای تحویل کالاهای با کیفیت با قیمت مناسب به مردم نیز باید جزو برنامه های همیشگی کسبه و صاحبان تولید باشد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا