به مناسبت 24 اسفند"سالروز عمليات والفجر 10"  نمايشگاه اسناد و تصاوير  اين عمليات غرورآفرين در سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان گشايش يافت.

 در ادامه برپايي نمايشگاه هاي مناسبتي توسط سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان و به مناسبت فرارسيدن 24 اسفند"سالروز عمليات والفجر 10" هم اكنون نمايشگاه اسناد و تصاوير اين عمليات  در تالار سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان به نمايش درآمده است.

عملیات والفجر10 از سوی نیروی زمینی سپاه ‌پاسداران با مشاركت قرارگاه رمضان و با حضور نیروهای قرارگاه قدس، فتح و ثامن‌الائمه به ظرفیت 10 لشكر و 9 تیپ شامل 103 گردان در دشتهای سلیمانیه عراق انجام شد و نیروی هوایی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جهاد سازندگی از آن پشتیبانی نمودند. در محور قرارگاه قدس، عملیات ظفر 7 با مشاركت نیروهای تحت امر قرارگاه رمضان و اكراد معارض انجام شد و رزمندگان ایران طی 5 مرحله 5 شهر عراق و 120 روستای این كشور را به تصرف در آورده و شهر نوسود نیز پاكسازی شد.

 گفتني است اين نمايشگاه  تا تاريخ 28اسفند ماه همه روزه از ساعت 8تا20 در محل تالار خانه لاري ها واقع در خيابان امام خميني(ره)، محله فهادان پذيراي عموم خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا