شرکت مرسدس بنز در همکاری با FIA از اتومبیل امنیتی و پزشکی مسابقات فرمول وان رونمایی کردند.

دنیای خودرو - شرکت مرسدس بنز در همکاری با FIA از اتومبیل امنیتی و پزشکی مسابقات فرمول وان رونمایی کردند. این اتومبیل ها Mercedes-Benz AMG GT S F1 و Mercedes-Benz C63 S AMG Estate F1 نام داشته و به ترتیب یک اتومبیل امنیتی و پزشکی در مسابقات فرمول۱ هستند.


mercedes amg gt and c63 safety cars front – مرسدس بنز

اتومبیل Mercedes-Benz AMG GT S F1 یک اتومبیل اسپرت پرسرعت می باشد. بنز در این اتومبیل موتور ۴.۰ لیتری بنزنی twin-turbo وی هشت قرار داده که ۵۰۳ اسب بخار قدرت تولید می کند و با ساختار آیرودینامیکی اش جریان هوا به خوبی از بدنه و بال عقب آن گذشته و در افزایش سرعتش تاثیر به سزایی دارد.

در فضای داخلی Mercedes-Benz AMG GT S F1 یک بی سیم جهت ارتباط با عوامل برگزار کننده مسابقه و لوازم ایمنی مجهز است. همچنین در روی سقف آن چراغ LED هشدار دهنده نارنجی رنگی برای استقرار اتومبیل های مسابقه ای قرار گرفته است.

اتومبیل پزشکی Mercedes-AMG C63 نیز جهت استفاده برای اتفاقاتی که موجب جراحاتی برای رانندگان می شود کاربری دارد. این خودرو نیز دارای موتور ۴.۰ لیتری بنزینی twin-turbo وی هشت بوده که سریعا در محله حادثه حضور پیدا می کند.

به گزارش دنیای خودرو ، اتومبیل Mercedes-AMG C63 دارای تجهیزات پزشکی همچون دستگاه تنفسی برای آسیب دیدگان حوادث رانندگی در مسابقه بوده و با چراغ هشدار دهنده LED همراه است. شما می توانید در ادامه شاهد تصاویری از دو اتومبیل پر سرعت Mercedes-Benz AMG GT S F1 و Mercedes-Benz C63 S AMG Estate F1 باشید:

 منبع :

automobilemag








 

 

سایت خبری یزد فردا



 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا