مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: رسانه ملی نقش غیرقابل انکاری در رشد و توسعه ورزش در دو بخش همگانی و قهرمانی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، نشست روسای هیات های ورزشی استان با حضور احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، معاونین این دو نهاد صبح امروز 23 اسفندماه در سالن اجتماعات صداوسیما برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت:  ورزش در کنار رسانه به عنوان دو رکن تاثیرگذار جامعه نقش مهمی در پیشبرد اهداف کشور دارند و بایستی بیش از گذشته به تعامل این دو مقوله توجه کرد.

شریعتی با اشاره به سوابق و تجربیات پهلوانیان مدیرکل صداوسیما مرکز یزد اظهارداشت: نگاه مثبت مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز یزد به بحث ورزش بسیار مهم و قابل تقدیر است که امیدواریم با استفاده ازحداکثر پتانسیل های موجود در توسعه و شکوفائی استان علی الخصوص ورزش وبحث جوانان گامی بلند برداشته شود.

وی باتوجه به انتظار ورزشکاران و والدین آنها در خصوص پخش و انعکاس خبرهای ورزشی در برنامه های صداوسیما از مدیر جدید صداوسیما خواست با توجه به حجم و تنوع زیاد رویدادهای ورزشی زمان بیشتری در اخبار وسایر آیتمهای سیما به موضوع ورزش و جوانان اختصاص داده شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به نقش رسانه ها خصوصا صداوسیما در پیشبرد اهداف این اداره کل اشاره و تصریح کرد: رسانه ملی به بهترین شکل می تواند مشکلات ورزشکاران و جوانان را منعکس کند و با کیفی سازی برنامه ها به اهدافمان در همگانی کردن ورزش و پس از آن قهرمان پروری نزدیک تر خواهیم شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا