سومین نشست کارگروه تدوین برنامه شورای راهبردی این اداره کل با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد. 

،سومین نشست کارگروه تدوین برنامه شورای راهبری با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، محمدحسن پیمانفر رئیس کارگروه تدوین برنامه و دیگر اعضاء برگزار و در خصوص تنظیم برنامه سند چشم انداز توسعه ورزش استان یزد بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست بر تسریع در تدوین سند چشم انداز توسعه ورزش استان تاکید کرد و گفت: تدوین سند باید کارشناسی شده و دقیق و قابل اجرا باشد.

شریعتی افزود: برنامه ها باید کاربردی باشند در غیراینصورت به نتیجه ای نخواهیم رسید و قطعا در کارگروه تدوین برنامه با حضور اساتید دانشگاه شاهد تنظیم برنامه های خوب و دانش محور خواهیم بود.

وی ادامه داد: تاکیدمان این است تا در تدوین برنامه تمامی جوانب در نظر گرفته شود و  ادارات ، مراکز ، افراد و قشرهای مرتبط با برنامه ها از جمله آموزش و پرورش و نقش مربیان ورزش ، صنایع و معادن ، دانشگاه ها دیده شوند و در مجموع نگاه فرابخشی و فرانگری به برنامه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست، اعضاء کارگروه تدوین برنامه شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به بیان نظرات و راه کارهای خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا