نمازخانه و پروژه تطویل سکوی مسافری ایستگاه راه آهن عباس آباد در منطقه اداره کل راه آهن شرق افتتاح شد.

حمید رضا حجازی - به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق: مدیرکل راه آهن شرق مساحت ساختمان این نمازخانه را 760 مترمربع بیان کرد که با اعتبار سه میلیارد ریال از محل طرح های عمرانی ساخته شده است.

محمد ابراهیم اقبالی افزود: پروژه تطویل سکوی مسافری ایستگاه راه آهن عباس آباد نیز به طول 400 متر و با هزینه پنج میلیارد و 300 میلیون ریال از محل طرح های عمرانی ساخته شده است.

وی از شورای تامین شهرستان طبس خواست تا با توجه به فاصله ایستگاه از جاده، و دسترسی سخت به آن و همچنین صعب العبور بودن جاده دسترسی  توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.

تامین امنیت مسیر ریلی راه آهن شرق، امدادرسانی در مواقع مورد نیاز، بسیج امکانات ادارات و مراکز امدادی از دیگر درخواست‌های مدیرکل راه آهن شرق بود.

نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از اداره کل راه آهن شرق به جهت توجه به امر نماز و احداث نمازخانه های بین راهی بر همکاری شورای تامین و ادارت شهرستان طبس با راه آهن شرق تاکید کرد.

مهدی اخوان صفار سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس نیز از اداره کل راه آهن شرق بابت توجه به نماز و احداث نمازخانه های بین راهی تشکر کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا