معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد گفت: از تاريخ 25 اسفندماه لغايت 15 فروردين ماه سال آينده محدوديت هاي ترافيكي در مسيرهاي پر تردد شهر يزد اعمال خواهد شد

جلسه شوراي ترافيك شهرستان يزد با حضور فرماندار، معاونین فني و امور عمراني و برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداري، ‌معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري ، شهرداران شهرهاي حميديا، زارچ و شاهديه و ساير اعضاء در محل فرمانداري برگزار شد.

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد پس از پايان جلسه با اشاره به در پيش بودن تعطيلات نوروز و آغاز سفرهاي گردشگران به استان و شهرستان يزد گفت: وجود جاذبه هاي گردشگري و ابنيه تاريخي متنوع و همچنين قرار گرفتن در چهارراه مواصلاتي كشور، باعث شده تا هر ساله مسافران زيادي در طول سال و به ويژه ايام نوروز به شهر يزد سفر كنند.

امير شاكري افزود: در آخرين جلسه شوراي ترافيك شهرستان در راستاي روان نمودن ترافیک معابر عمومی و پر تردد شهر يزد بحث و تصميم گيري شد.

وي خاطرنشان ساخت: از تاريخ 25 اسفندماه لغايت 15 فروردين ماه سال آينده محدوديت هاي ترافيكي در شهر يزد اعمال خواهد شد.

معاون فني و امور عمراني فرماندار تصريح كرد: با توجه به نظر اعضای شورای ترافیک شهرستان اگر چه خیابانی بصورت یکطرفه در سطح شهرستان در ایام پایانی سال و نوروز نخواهیم داشت ولی برای رفع مشکل ترافیکی بعضی معابر بخصوص خیابان قیام و مسجد جامع تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

شاكري اظهار داشت: در رابطه با ساماندهي وضعيت پارك حاشيه خيابان قيام در زمان اجراي در تاريخ اجراي طرح محدوديت ترافيكي پارك هر گونه وسيله نقليه از ساعت 10 الي 11 صبح و 18 الي 19 عصر اعمال خواهد شد.






 

 

سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا