یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیس فتای کشور:فرمانده انتظامی شهرستان " قائم شهر" مازندران، از شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی 40 میلیون ریالی خبر داد .

به گزارش یزدفردا:سرهنگ " محمد رضا قدمی" با اعلام این خبر افزود : در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز 40 میلیون ریال از حساب بانکی اش، پرونده در دستور کار کارشناسان و ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود : ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی رد متهم به سرقت اینترنتی را در یکی از مناطق مسکونی شهر شناسایی کردند.

سرهنگ قدمی خاطر نشان کرد : با شناسایی مخفیگاه متهم، کارآگاهان با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ابتداء منکر هرگونه اقدام مجرمانه ای شد اما با ارائه شواهد و مدارک متقن لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی اقرار کرد .

سرهنگ قدمی افزود : متهم با سوء استفاده از اعتماد شاکی با در اختیار داشتن کارت و رمز مالباخته از طریق عابر بانک رمز دوم حسابش را فعال و از طریق اینترنت مبلغ 40 میلیون ریال را بصورت غیر قانونی برداشت کرد.

سرهنگ قدمی با هشدار به شهروندان گفت : از در اختیار قرار دادن اطلاعات حساب خود به دیگران خودداری کرده و به هیچ عنوان رمز حساب خود را کنار کارت بانکی خود نگهداری نكنید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا