فرماندار يزد در يكي از شبكه هاي اجتماعي، گروه با ما همراه شويد ( فرمانداري يزد) در پيامي خواستار نقد و بررسي عملكرد فرمانداري يزد و بخشداري هاي تابعه در طول يك سال گذشته شد.

محمود شاكري شمسي در اين پيام آورده است :

با عرض سلام و خدا قوت و تشکر صمیمانه از یکایک بزرگواران و آرزوی سالی سرشار از سلامتی توأم با بهروزی و توفیقات بیش از پیش برای یکایک اعضای محترم گروه و قدردانی صمیمانه از افرادی که ما را منصفانه مورد نقد قرار دادند و سپاس فراوان از مشارکت در مباحث مختلفی که در طول این مدت داشته اید و بر اساس حدیث مشهور و زیبای رسول خوبی ها حضرت محمد مصطفی (ص) که فرمودند : به حساب خود برسید قبل از اینکه مورد محاسبه واقع شوید . «حاسِبُوا اَنْفُسَکُم قبلَ اَن تُحاسَبُوا و زِنُواها قبلَ اَنْ تُوزَنُوا و تَجَهَّزُوا لِلْعَرْضِ الاَْکْبَر؛ خویشتن را محاسبه کنید قبل از آنکه به حساب شما برسند و خویش را وزن کنید قبل از آنکه شما را وزن کنند و آماده شوید براى عرضه بزرگ» و با توجه به نزدیک شدن به یک سال از مسئولیت حقیر در فرمانداری یزد، پیشنهاد می شود در صورت تمایل همشهريان و دوستان مشفق و ارجمند، عملکرد یک ساله دولت تدبیر و امید در شهرستان به ویژه عملکرد فرمانداری و بخشداری های مرکزی و زارچ و شخص فرماندار و بخشداران را مورد نقد و بررسی قرار داده تا پس از جمع بندی موارد مطروحه از سوی روابط عمومی فرمانداری ، بتوانیم با استعانت از ذات باریتعالی و با کمک همکاران سخت کوش و زحمت کش در شهرستان و همراه با یک خرد جمعی ، سال 1394 را با دقت و سرعت بیشتر همراه با ارتقا سطح رضایتمندی شهروندان عزیزمان برنامه ها را به پیش ببریم . بدیهی است پس از جمع بندی نظرات ، نشستی را با جمعی از صاحب نظران برتر در این بحث در محل فرمانداری خواهیم داشت . توفیقات هر چه بیشتر شما را از خداوند متعال مسالت می نمایم .

محمود شاکری شمسی - فرماندار شهرستان یزد

لازم بذكر است همشهريان محترم مي توانند نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود را از طريق شماره نمابر 36259039 و يا از طريق شبكه هاي اجتماعي تا تاريخ 1394/01/20 به روابط عمومي فرمانداري يزد اعلام نمايند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا