یزدفردا"معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در شهرستان خاتم گفت: در این شهرستان نگاه برنامه محور حاکم است و یکی از شهرستانهایی است که بحث سند چشم انداز توسعه در آن فعال می باشد.

دکتر محمد علی طالبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: امید داریم همه بتوانیم در این ایام خودمان را به سیره ائمه اطهار ومخصوصأ سیره حضرت فاطمه (س) نزدیک کنیم.

وی ضمن تبریک به مناسبت سال جدید، تلاش یک ساله مدیران شهرستان در جهت خدمت رسانی خوب به مردم و رفع مشکلات آنها را تبریک عرض کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: سالی که گذشت با همه تنگناهای مالی و سیاسی و مشکلاتی که کشور با آنها روبرو بود و مقایسه درآمدی کشور با دوسال گذشته که در آمدها به نصف کاهش می یافت در یکسال گذشته نه تنها جریان توسعه متوقف نشده بلکه جریان توسعه در بسیاری از مناطق کشور سرعت گرفته و خدمات عمومی به نوعی افزایش یافته که این موضوع در طرح تحول نظام سلامت قابل مشاهده است.

طالبی اظهار داشت: من بر خود لازم میدانم که از زحمات فرماندار خاتم که در یکسال گذشته ملموس و قابل مشاهده بوده تشکر کنم و به جرأت می توانم بگویم که فرماندار خاتم یکی از فرمانداران موفق استان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شهرستان خاتم نگاه برنامه محور حاکم است و یکی از شهرستانهایی است که اهتمام دارند به برنامه ریزی و آینده نگری، امید داریم تا تمرکز خوب فرماندار خاتم در این برنامه ریزی به سایر ارکان شهرستان نیز تسرّی پیدا کند.

محمد علی طالبی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات امید داریم مثل سالهای گذشته انتخابات باشکوهی را در شهرستان خاتم شاهد باشیم.

وی در ادامه از تعامل خوب و سازنده حجه الاسلام رضایی امام جمعه شهرستان خاتم با بدنه اجرایی این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه نشست شورای اداری شهرستان خاتم فرماندار این شهرستان خلاصه ای از گزارش عملکرد یک ساله فرمانداری را ارائه کرد و از خیرین این شهرستان نیز که در بخش های مختلف کمک و همیاری کرده اند تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است نشست شورای اداری شهرستان خاتم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، فرماندار خاتم و کلیه مدیران ادارات در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

../../../../media/news_gal/file_87272.jpeg




 سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا