به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميبد : مراسم رونمايي از اتوبوس گردشگري شهرستان ميبد با قدمت 85 ساله در محل فرمانداري برگزار شد .

 در اين مراسمي كه با حضور فلاح فرماندار ميبد ، فاطمي معاون ميراث فرهنگي و جمعي از مسئولان شهرستان ميبد در مقابل فرمانداري ميبد برگزار گرديد از يكدستگاه اتوبوس قديمي متعلق به سال 1440 ميلادي رونمايي و در اختيار ناوگان حمل و نقل گردشگران قرار گرفت .

فلاح فرماندار ميبد در اين مراسم گفت : حركت رو به رشد صنعت گردشگري در شهرستان ميبد شتاب گرفته و در اين بخش سرمايه گذاريهاي خوبي نيز توسط دولت و بخش خصوصي انجام شده .

وي در خصوص راه اندازي اتوبوس گردشگري ميبد نيز گفت : اين اتوبوس در انبار شهرداري  رها شده بود كه با تدبيري كه انديشيده شد توسط شركت دهياريهاي ميبد و همكاري خوب بخشداري ، آموزش و پرورش ، پليس راهور ، شركت بيمه ايران تعمير پلاك گذاري و در مسير گردشگري ميبد به كار گرفته شد .

در ادامه مسولان شهرستان سوار بر اتوبوس با حضور در بخش تاريخي ميبد از بازسازي ديواره شرقي يخچال خشتي ميبد بازديد و با ساخت بخش از آن مشاركت  و آمادگي خود را براي احياي ميراث فرهنگي شهرستان ميبد اعلام داشتند .

در ادامه مسئولان شهرستان به همراه سيد حسيني معاون عمراني استاندار از محل آسياب آبي بيده بازدي نمودند . 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا