در این دیدار که باحضور رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان و جمعی از همکاران سازمان از جمله معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت .معاون توسعه مدیریت و منابع .حراست .مسئول پایگاه و روابط عمومی صورت گرفت با حضور در منزل شهیدطاقه باف با خانواده این شهیدسرافراز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت.معدن وتجارت یزد. محمدرضا علمدار یزدی در این دیدار ضمن تجلیل از خانواده های معزز شهداء ، مقام شامخ این عزیزان را ستود و بازماندگان آنان را به عنوان میراث گرانبها دانست که باید همواره مورد تکریم قرار بگیرند.
رییس سازمان صنعت.معدن وتجارت استان یزد افزود: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه مسئولان استان است

 

علمدار یزدی با بیان اینکه اکنون ما هرچه داریم به برکت دعای خانواده معظم شهدا است، تصریح کرد: موفقیت های امروز کشور را مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های بزرگ مردانه شهدا هستیم و مردم ما هرگز ایثارگری‌های شهدا را فراموش نخواهند کرد.

 

شایان ذکر است شهید طاقه‌باف در سال 66 در دفتر حراست اداره بازرگانی استان یزد مشغول بکار شد و در تاریخ 4خرداد67 به افتخار شهادت نائل آمد و پیکر  مطهرش که در جمع شهیدان مفقود نام گرفته بود نزدیک به هشت سال در گرم دشت جنوب برخاک ماند و پس از جستجوی زیاد در تاریخ 2آبان 75 پیکر پاکش به زادگاهش بازگردانده شد ودر جوار تربت همیشه جاودان شهیدان انقلاب اسلامی در یزد به خاک سپرده شد او خاکی پاک پاک باخته بود که با افلاکیان همجوار گشت










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا