حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی: تولید و اجرای نمایش درباره تاریخ اسلام به ویژه زندگی ائمه معصومین(ع) کار ارزشمندی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در دیدار با رییس حوزه هنری یزد که در محل حوزه هنری انجام شد، به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط امروز، باید نیروها و دستگاه های فرهنگی با تعامل، هماهنگی و ارتباط بیشتری به فعالیت در این عرصه بپردازند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی افزود: به نظر من موازی کاری و جزیره ای عمل کردن در زمینه فرهنگ جز خسارت چیزی به همراه ندارد، از این رو می بایست با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ در این عرصه حرکت  کرد.
وی به ظرفیت فضای مجازی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: نمی توان جلو پیشرفت تکنولوژی را گرفت اما می توان به لحاظ محتوایی مقداری آن را تغییر داد و از این ظرفیت استفاده مفید و مؤثر کرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اجرای نمایش "بانوی بی نشان" در یزد خاطر نشان کرد: اگر وقایع تاریخی به خصوص زندگی ائمه معصومین(علیهم السلام) در قالب نمایش دینی تولید و اجرا شود کار بسیار ارزشمندی است زیرا مشاهدات ریشه در ذهن می آورد و اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی در بخش دیگر سخنان خود به اثر گذاری شعر در جامعه و لزوم ارتباط شاعران و مداحان اشاره کرد و گفت: فعالیت هایی در حال انجام است تا هرچه بیشتر از ظرفیت شعرای آئینی استان در برنامه ها و مناسبت های ملی و مذهبی استفاده شود.
رییس حوزه هنری استان یزد هم ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بر تعامل، هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر بین دو نهاد تأکید کرد و افزود: باید از ظرفیت های بسیار خوبی که در زمینه های مذهبی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در استان وجود دارد برای ارتقای فرهنگ دارالعباده استفاده شود.
کوچک زاده با بیان گزارشی از فعالیت های این مرکز گفت: همزمان با شروع ایام فاطمیهد  نمایش مذهبی"بانوی بی نشان" به کارگردانی کورش زارعی به مدت هفت شب و در 10 سئانس در امامزاده سید جعفر(ع) به روی صحنه رفت که نزدیک به نه هزار نفر از آن دیدن کردند.
وی همچنین لزوم استفاده مفید و مناسب از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را یادآور شد و گفت: باید از این ظرفیت در راستای تبیین، ترویج و انتقال فرهنگ و ارزش های اسلامی استفاده کنیم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا