فرماندار یزد در بازدید از شرکت تعاونی همیاری دهیاری های شهرستان یزد تأکید کرد: مجموعه این شرکت با ارائه راهکارها و فرصتهای جدید سرمایه گذاری بتواند در جهت توسعه بیش از پیش روستاها گام بردارد.

" محمود شاکری شمسی" فرماندار به همراه معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی یزد از شرکت تعاونی همیاری دهیاری های شهرستان یزد بازدید کرد.

فرماندار یزد در این بازدید با تبریک انتصاب مدیرعامل جدید شرکت تعاونی همیاری دهیاری های شهرستان یزد افزود: برقراری ارتباط و تعامل با افراد، داشتن جسارت و صاحب نظر بودن در مسائل مختلف را از مهمترین ویژگی های مدير عامل جديد دانست.

شاکری شمسی با اشاره به نقش تأثیرگذار شرکت تعاونی همیاری دهیاری های شهرستان یزد افزود: شرکت تعاونی همیاری دهیاریها برای سال آینده باید با تعامل و همراهی دهیاران و با توجه به ظرفیتها و پتانسیل های روستای بخش مرکزی برنامه ریزی نماید.

وی تأکید کرد: مجموعه این شرکت مي بايست با ارائه راهکارها و فرصتهای جدید سرمایه گذاری بتواند در جهت توسعه بیش از پیش روستاها گام بردارد.

فرماندار یزد همچنین گفت: برخی از روستاهای بخش مرکزی یزد با توجه به اینکه در مجاورت شهر یزد قرار دارند مسائل و مشکلات آنها فراتر از سایر روستاهای شهرستان و استان می باشد لذا برای رفع آنها باید یک عزم جدی در بین مدیران و مردم روستاها وجود داشته باشد.

شاکری شمسی ساخت و سازهای غیر مجاز، تخلیه نخاله هاي ساختمانی، آلودگی های زیست محیطی و به ویژه دفع غیر اصولی پسماند گلخانه ها و زمین خواری را به عنوان مهمترین مشکلات روستاهای بخش مرکزی یزد دانست و تصریح کرد: با هماهنگی های به وجود آمده، دستگاه قضایی آماده هر گونه همکاری با دهیاران و شرکت تعاونی همیاری دهیاری ها برای برخورد با متخلفان و افراد سود شد.

در این بازدید "عسکرزاده"بخشدار مرکزی و نیز "حدادی" مدیر عامل جدید شرکت تعاونی همیاری دهیاریهای شهرستان یزد به ارائه گزارش در خصوص وضعیت این شرکت و پروژه های در دست اقدام در روستاهای بخش مرکزی پرداختند.

شایان ذکر است فرماندار یزد و معاون فنی و امور عمرانی و مدیرعامل شرکت تعاونی همیاری دهیاری های شهرستان پس از بازدید با حضور در روستای اکرم آباد به صورت نمادین اقدام به غرس چند نهال درخت در خیابان اصلی این روستا نموند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا