باغ پهلوان پور مهریز که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است در تعطیلات نوروز 94 با مدیریت خانه سالمندان میزبان مردم عزیز می باشد.

شهرستان مهریز که از قطب های مهم گردشگری استان محسوب می شود در نوروز 94 با سياست های گردشگری و رويکردهای فرهنگی ویژه ای جهت استقبال و میزبانی از شهروندان و مسافران نوروزی، مراسم، برنامه ها و جشنواره های متعدد فرهنگی و هنری را با مشارکت خانه سالمندان برنامه ریزی نموده است.

مدیریت باغ پهلوان پور توسط مرکز جامع سالمندان از برنامه های مهم گردشگری در نوروز 94 است که مانند سایر برنامه ها با مشارکت ساير نهادها و دستگاه های مسوول مديريت شهری برگزار می شود و اميدواريم در سال های آينده نيز اين برنامه تکرار و استمرار يابد.

میزبانی خانه سالمندان از مهمانان نوروزی در باغ پهلوان پور با برگزاری جشن ها و مراسم های متعدد، استقرار و فعاليت راهنماهای گردشگری، نمايشگاه و فروشگاه های صنايع دستی، عکس، محصولات فرهنگی و.. انجام می شود.

همچنین برای روزهای 12 و 13 فروردين که جمعیت زیادی برای بودن در طبیعت عازم شهرستان می شوند نیز برنامه های مفصلی پیش بینی شده است.

شایان ذکر است امسال با توجه به فعاليت های عمرانی و فنی انجام شده امکان گردشگری و دسترسی به جذابيت های شهرستان مهریز مناسب تر شده و امید است با توجه به فعالیت های صورت گرفته در جهت آسایش و آرامش مردم عزیز در تعطیلات نوروزی شاهد رضایت و آرامش خاطر مردم عزیزمان باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا