یزدفردا -پایگاه خبری "یزدفردا"عنوان مقام نخست بخش خبر جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی  را کسب کرد .

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره" رسانه ، نظم و امنیت عمومی با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان یزد و رسانه های برتر  برگزارشد.

به گزارش خبرنگار یزدفردا"  اختتامیه جشنواره رسانه، نظم و امنیت استان یزد با  ارسال 463 اثر توسط 32 نفر از خبرنگاران مختلف رسانه های گروهی یزد و شهرستان های تابعه این استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود به کار خود خاتمه داد.


سرهنگ «کاظم کفاش پناه» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد  در اختتامیه جشنواره رسانه، نظم و امنیت استان یزد از ارسال 463 اثر  به جشنواره رسانه ،نظم و امنیت استان خبر داد وگفت: این آثار  توسط 32 نفر از خبرنگاران مختلف رسانه های گروهی یزد و شهرستان های تابعه این استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود  که در مجموع 10 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزود: هیات داوران از میان آثار ارسالی توسط خبرنگاران در سه بخش خبر ، گزارش و مصاحبه در مجموع 10 نفر را برگزید و به صاحبان آنها لوح و هدایایی تقدیم خواهد گردید

سرهنگ «کاظم کفاش پناه»  در ادامه افزود:در این جشنواره که در سه بخش گزارش، مصاحبه و خبر برگزار شد افراد زیر برگزیده شدند .


در بخش خبر شش رسانه انتخاب شدند که به ترتیب :

مقام  اول "حسین جلالی" از سایت خبری یزدفردا با ارسال 571 اثر 

مقام دوم "ملک مسعود ملک" از دو هفته نامه ملک،

  مقامسوم "مسعود ارکان" از روزنامه پیمان یزد،

  مقامچهارم "مرضیه ماندگاری" از صبح یزد،

  مقام پنجم "محمدرضا حائری زاده" از روزنامه کیهان

مقام ششم  "بهناز عسکری" از روزنامه اطلاعات

به عنوان مقام اول تا ششم انتخاب شدند.

در بخش گزارش  :

مقام اول "سمیه گلابگیریان" از روزنامه همشهری

مقام دوم "جواد آذرنگاز" از روزنامه بشارت نو

مقامسوم "معصومه صبوحی" از  خبری یزد

به مقام اول تا سوم  انتخاب شدند .


در بخش مصاحبه،

مقام نخست  "کاظم دهقان اشکذری" از واحد مرکزی خبر

به عنوان نفر برتر این بخش انتخاب شد .

 

 

 در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور سرهنگ " عطاء الله احمدی" جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و سرهنگ "کاظم کفاش پناه" معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و جایزه از  نفرات برتر تجلیل  و از 22 شرکت کننده در این جشنواره نیز با اهداء لوح تقدیر و اهداء جایزه  تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا