مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از پخش افزون بر 3400 دقیقه برنامه با موضوع وقف در سال 93 از صدا و سیمای مرکز یزد خبر داد.

محمد صادقیان ضمن آرزوی سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت فاطمی گفت : در راستای ترویج فرهنگ وقف از طریق رسانه ملی در سال 93 بیش از 3  هزار و 400 دقیقه برنامه با موضوع وقف از صدا و سیمای مرکز یزد پخش شده است که تهیه برنامه تلویزیونی احسان ماندگار و همچنین تولید برنامه رادیویی یادگار ماندگار از جمله این برنامه هاست.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، افزود: در حوزه برنامه های رادیویی برنامه یادگار ماندگار از دو سال قبل هر هفته از صدای مرکز یزد پخش شد که مورد استقبال شنوندگان و مخاطبان قرار گرفت.

 

وی ضمن تقدیر از همکاری معاونان صدا و سیمای مرکز یزد و کلیه عوامل این برنامه ها افزود: برنامه احسان ماندگار نیز مستندی ترکیبی شامل معرفی موقوفات، گفتگو با واقفان، متولیان، مستاجران، بیان احکام وقف، مباحث کارشناس مذهبی بود که از سیمای تابان پخش می شد.

 

صادقیان در ادامه افزود: برای اولین بار در اوقاف استان یزد در سال گذشته یکی از برنامه های پر مخاطب با عنوان مسابقه "شمیم ماندگار با سوالات محتوایی که احکام و اطلاعات وقف را انتقال می داد تولید شد و در 18 قسمت در سه ماهه آخر سال 93 از شبکه تابان پخش گردید که 7 هزار و 800 نفر پانزده هزار مرتبه در این مسابقه پیامکی تلویزیونی شرکت کردند که به 51 نفر از برندگان از طرف اداره کل اوقاف هدایای نقدی اهدا شد.

 

وی از دیگر برنامه های روابط عمومی اوقاف استان در سیما را تولید 4 کلیپ کوتاه داستانی با عناوین: فرشته،‌ فانوس ماندگار، باغ دانش و ‌مدرسه من بود که با همکاری خوب مدیران شبکه تابان پخش گردید.

وی همچنین از تهیه 5 نمایش رادیویی وقف برای اولین بار در سال 93 خبر داد و افزود: این برنامه نیز با  هدف ترویج وقف های جدید و مورد نیاز جامعه و همچنین وقف های مشارکتی و آسان از صدای مرکز یزد پخش گردید.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا