فرماندار تفت با حضور در محل چادرهای راهنمای مسافرین هلال احمر و محل استقرار پلیس راهور از خدمات و تلاشهای اعضای ستاد خدمات سفرهای شهرستان تفت قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این بازدیدها با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در ستاد خدمات سفر شهرستان تفت برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: تفت به عنوان شهر نمونه گردشگری ایران مکان بسیار مناسبی برای بازدید و حضور مسافران و گردشگران نوروزی است.

فرماندار تفت با اشاره به پتانسیل های عظیم تفت در عرصه های گردشگری گفت: تفت آماده استقبال گرم از مسافران نوروزی است و خوشبختانه بر اساس آمار موجود، افزایش رشد حضور مسافران نوروزی و گردشگران در شهرستان تفت نسبت به سال گذشته محتمل است.

وی با قدردانی از اعضای جمعیت هلال احمر تفت گفت: راه اندازی چادرهای راهنمای مسافرین و ارائه کمک های لازم به مسافران، خدمت ارزشمندی است که جمعیت هلال احمر امسال نیز به نحو مناسبی انجام داده است.

زارع همچنین خدمات پلیس راهور را در کنترل ترافیک جاده ای شهرستان تفت ستود و ادامه داد: تفت، به دلیل مناطق ییلاقی گسترده و قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی یزد به شیراز با تردد بسیار بالای وسایل نقلیه در ایام نوروز روبروست که این موضوع، وظیفه پلیس راهور در شهرستان را دو چندان کرده است که جای قدردانی دارد.

وی از خدمات نیروی انتظامی در تامین مناسب و شایسته آرامش و امنیت در پارکها و نواحی پر تردد شهرستان نیزقدردانی کرد.  








سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا