پیام تسلیت روحانی به رهبر معظم انقلاب

رییس جمهوری در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم «سیده فاطمه حسینی خامنه ای» را به معظم له، خاندان معزز و عموم بازماندگان تسلیت گفت.

 
به گزارش اعتدال، در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی آمده است: حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت همشیره مومنه و مکرمه مرحومه حاجیه خانم «سیده فاطمه حسینی خامنه ای» موجب تاثر و تالم گردید.

در پیام رییس جمهوری آمده است: این ضایعه را به حضرتعالی، خاندان معزز و عموم بازماندگان تسلیت عرض می کنم. از خداوند متعال، رحمت واسعه و حشر آن بانوی پرهیزگار با جدّه بزرگوار سادات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، صبر و اجر برای همه مصیبت دیدگان و سلامتی و توفیق روز افزون برای حضرتعالی مسالت می نمایم.

بانو سیده فاطمه حسینی خامنه ای خواهر گرامی آیت الله العظمی خامنه ای، شبِ گذشته در یکی از بیمارستان های تهران در سن 89 سالگی درگذشت.

 

تسلیت رئیس مجلس به مقام معظم رهبری

وب سایت شخصی علی لاریجانی نوشت:

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت خواهر مقام معظم رهبری را خدمت معظم له تسلیت گفت.

دکتر علی لاریجانی در پیامی درگذشت خواهر مقام معظم رهبری را خدمت ایشان تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

                                             بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون   

  محضر شریف مقام معظم رهبری

حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته

فقدان خواهر بزرگوار و مکرمه حضرتعالی بانو سیده فاطمه حسینی خامنه ای که در ایام شهادت جده سادات حضرت فاطمه زهرا (س) واقع گردید موجب تاسف و تاثر شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به پیشگاه حضرتعالی ، بیت رفیع و محترم و فرزندان آن بانوی فاضله، برای آن مرحومه محترمه رحمت و مغفرت الهی و برای دیگر بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسءلت میکنم .

علی لاریجانی -رییس مجلس شورای اسلامی

منبع:  وب سایت شخصی علی لاریجانی

پیام تسلیت هاشمی به رهبر معظم انقلاب

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت خواهر رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفت.

 
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درگذشت خواهر گرامی رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفت.به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت خواهر رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:


«انالله و اناالیه راجعون»
حضرت آیت الله خامنه ای
رهبری معظم انقلاب اسلامی
در گذشت خواهر بزرگوارتان سرکار خانم مرحومه سیده فاطمه حسینی خامنه ای، آن هم در ایام جانسوز فاطمیه باعث تالم و تاثر گردید.
با آرزوی علو درجات و شفاعت جده سادات، حضرت فاطمه (س) و طلب صبر و اجر برای بازماندگان به ویژه فرزندان آن مرحومه، این مصیبت را صمیمانه به حضرتعالی و خانواده و خاندان تسلیت و تعزیت می گویم.

اکبر هاشمی رفسنجانی

سلیت محمدرضا عارف به رهبر معظم انقلاب

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت بانوسیده فاطمه حسینی خامنه‌ای را به محضر مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

 

به گزارش اعتدال، متن پیام محمدرضا عارف به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

محضر مبارک حضر آیت‌الله  خامنه‌ای رهبر معظم جمهوری اسلامی

سرکار خانم سیده فاطمه حسینی خامنه‌ای در سالروز شهادت مقتدی و محبوبش حضرت فاطمه (س) در جوار اجداد صالحینش آرام گرفت و به دیدار معبود شتافت.

این ضایعه را به محضر حضرتعالی، برادران گرانقدر آقایان سید محمد، سید هادی و سید حسن، خواهران و سایر وابستگان معزز تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه حضرت حق برای حضرتعالی تداوم عزت و سلامتی و برای آن مرحومه مغفوره رحمت و غفران الهی مسئلت می نمایم.

محمدرضا عارف

پیام تسلیت ظریف به رهبر معظم انقلاب

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی درگذشت همشیره مکرمه رهبر معظم انقلاب را به ایشان تسلیت گفت .

 

به گزارش اعتدال از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت خارجه، در متن پیام محمد جواد ظریف آمده است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مد ظله العالی )خبر رحلت بانوی بزرگوار ، همشیره محترمه حضرتعالی موجب تاثر گردید.

ظریف در پیام خود آورده است: از خداوند متعال علو درجات آن مرحومه مکرمه و سلامتی و عزت و سربلندی آن رهبر گرانقدر و سایر بازماندگان محترم را خواستارم .

بانو سیده فاطمه حسینی خامنه ای خواهر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، شبِ گذشته در یکی از بیمارستان های تهران در سن 89 سالگی درگذشت.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا