یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث "خبرهای پلیس استان یزد:- – فرمانده انتظامی شهرستان "ابركوه" در دیدار با5تن از خانواده شهدا گفت: امروز خانواده شهداء نماد صبر و شکیبایی هستند.

به گزارش یزدفردا، سرهنگ پاسدار "احمدغلامزاده" به همراه روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات واداری مالی"ابركوه" از5تن ازخانواده شهداء" 1-شهیدحمید زارعزاده 2-شهیدابراهیم جهانگیری3-شهیداسماعیل نعمتی زاده4-شهیدغلامحسین جبرئیلی5- شهیدصالحی" دیدار و از آنان دلجویی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان "ابركوه" در این دیدار با قدردانی ار صبر و شکیبائی خانواده معظم شهدا گفت: شهداء پایه گذار امنیت و آرامش در جامعه و ضامن استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.وضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء به عنوان یک وظیفه همگانی، شهداء را مظهر ایثار و آزادگی و خانواده های شهیدان را نماد صبر و شکیبایی دانست.

، "سرهنگ غلامزاده" با بیان اینكه شهداء موجب سرافرازی و موفقیت در طول تاریخ بوده اند افزود: افتخار می کنیم امروز در کشوری زندگی می کنیم که بر خلاف همه کشتارها و جنایات در دیگر کشورها ، ایران اسلامی در امنیت به سر می برد و این موضوع مرهون شهدا است .

این مقام مسئول تاکید کرد: خانواده شهداء اسوه صبر و مقاومت بوده و ما هرچه داریم از شهداء و خانواده هایشان می باشد.

در پایان این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه ضمن دیدار و دلجویی از خانواده شهداء ، هدیه ای به رسم یادبود به خانواده های گرانقدر شهداء اهداء نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا