یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث "خبرهای پلیس استان یزد: - سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن تبریك فرارسیدن سال نو، گفت: آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی امكان پذیر است.

به گزارش یزدفردا سرهنگ "كاظم كفاش پناه" در گفتگو با خبرنگار پلیس ، با بیان اینكه توجه جدی به هشدارهای پلیس مجرمان را در دستیابی به اهداف پلیدشان ناكام می گذارد، گفت: توجه مردم به توصیه های پلیس، باعث كاهش آمار جرائم و ایجاد امنیت بیشتری برای مردم خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه پلیس فعالیت های خود را در راستای پیشگیری از وقوع جرم متمركز كرده است، گفت: یكی از راه های ایجاد امنیت پایدار و كاهش وقوع جرم، توجه جدی مردم به توصیه های پلیس و رعایت قانون و مقررات است.

كفاش پناه با اشاره به شعار نوروز پلیس در سال 94 " آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی"

خاطر نشان كرد: رعایت نكات ایمنی و همكاری با پلیس، تضمین كننده سلامت افراد است و آسودگی و ایمنی بیشتر با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی امكان پذیر است.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزود: برنامه های اجتماعی پلیس با اهدف آگاهسازی ،اطلاع رسانی و تنویر افكار عمومی در جهت همكاری با پلیس به منظور ارتقاء احساس امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی در ایام تعطیلات و ایجاد فضای امن برای مسافران و خاطری آسوده برای هم استانی های عزیز در نظر گرفته شده است.

سرهنگ كفاش پناه در پایان خطاب به میهمانان و مسافران تصریح كرد: انتظار ما حفظ ارزش های اسلامی است، ضمن اینكه با بكار بستن توصیه های پلیس، سفر خوبی را برای خود رقم بزنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا