یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث "خبرهای پلیس استان یزد:- تانكری كه حامل 30 هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق بود توسط مأموران آگاهی مهریز توقیف شد.

به گزارش یزدفردا، فرمانده انتظامی شهرستان مهریز با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی، مأموران انتظامی مهریز حین گشت زنی و كنترل خودروهای عبوری در محور ورودی به یكدستگاه تانكر ولوو حامل سوخت مشكوك و آن را متوقف كردند.

سرهنگ "منوچهر نصیری" افزود: طی بررسی های به عمل آمده و با توجه به عدم ارائه مدارك لازم توسط راننده ولوو مشخص شد خودرو حامل فرآورده های نفتی قاچاق می باشد.

این مسئول انتظامی با اشاره به كشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از خودرو تصریح كرد: در این رابطه یك نفر دستگیر و سوخت های مكشوفه تحویل شركت پخش فرآورده های نفتی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز با تأكید بر عزم پلیس در برخورد با جرایم اقتصادی، مبارزه با قاچاق ،فرآورده های نفتی را یكی از اولویتهای كاری و مأموریتی پلیس دانست و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتهای غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا