بارش برف و باران در برخی نواحی شمال شرق و شرق کشور و نیمه غربی کشور پیش بینی می شود.

 
سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور از روز چهارشنبه سازمان هواشناسی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، سامانه بارشی که طی چند روز اخیر در کشور فعال بوده امروز با انتقال به شرق ، در نواحی شمال شرق، شرق ، سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های شرقی البرز، فعال خواهد بود و موجب بارش برف و باران در برخی نقاط یاد شده خواهد شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، سامانه بارشی که طی چند روز اخیر در کشور فعال بوده امروز با انتقال به شرق ، در نواحی شمال شرق، شرق ، سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های شرقی البرز، فعال خواهد بود و موجب بارش برف و باران در برخی نقاط یاد شده خواهد شد. در نواحی کوهستانی و سردسیر شمال شرق کشور و دامنه های البرز شرقی بارش عمدتا به صورت برف خواهد بود و از اواخر امروز از شرق کشور خارج میشود.
همچنین طی امروز (دوشنبه) وزش باد شدید در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق ، مرکز و دامنه های البرز پیش بینی می شود.
خلیچ فارس و دریای خزر طی امروز مواج خواهد بود. بعد از ظهر روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی غرب و شمال غرب را تحت تاثیر قرار خواهد داد که سبب بارش در نیمه غربی کشور و به تدریج دامنه های شمالی و جنوبی البرز و دامنه های مرکزی زاگرس خواهد شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا