مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما گفت: پخش مستندهای موفق و تاثیرگذار و مسابقات بزرگ تلویزیونی از اولویت‌های ماست و در همین باره به فکر برنامه‌های مسابقه‌ای دیگری هستیم و شاید بتوانیم «مسابقه هفته» را دوباره راه بیاندازیم.

 
 مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما گفت: پخش مستندهای موفق و تاثیرگذار و مسابقات بزرگ تلویزیونی از اولویت‌های ماست و در همین باره به فکر برنامه‌های مسابقه‌ای دیگری هستیم و شاید بتوانیم «مسابقه هفته» را دوباره راه بیاندازیم.
 

فضل‌الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برنامه‌های اصلی این گروه برنامه‌ساز در شبکه یک سیما گفت: مهمترین الویت گروه اجتماعی بهبود برنامه‌های تولید شده از جمله «سیمای خانواده»، «صبح بخیر ایران» و «سیمای صبحگاهی» است که سعی می‌شود تا از برنامه‌های در حال پخش خود خارج نشود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده در حال رایزنی بازگشت مجریانی هستیم که از شبکه خارج شدند تا از توانمندیهای آنها در اجرای برنامه‌ها استفاده کنیم.

شریعت پناهی اضافه کرد: در آغاز کار گفتگوهایی با محمدرضا شهیدی‌فر برای اجرای برنامه‌ شبانگاهی و یا صبح‌گاهی این شبکه انجام شده و پیشنهاداتی ارائه شده که منتظر پاسخ ایشان هستیم که یا همان برنامه «پارک ملت» به تولید می‌رسد و یا نام آن‌ تغییر خواهد کرد که در جلسات آینده جزییات بیشتر آن مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در فکر احیای برنامه «مردم ایران سلام» هستیم. از اول اسفند ماه تغییرات کوتاه مدتی را در برنامه‌های این شبکه داشتیم و بعد از ایام تعطیلات نوروز هم تغییرات کلی در برنامه‌های این شبکه ایجاد می‌شود.

شریعت پناهی گفت: در تلاش هستیم تا یک برنامه شبانگاهی و یا عصرگاهی در این شبکه داشته باشیم. در حال حاضر جدول شبانگاهی شبکه یک با ایجاد برنامه‌های گفتگو محور سیاسی و اقتصادی برنامه‌ای سنگین است در حالیکه باید برنامه اجتماعی بیشتری مثل «پارک ملت» داشته باشیم. تغییرات جدیدی برای شب‌های جمعه شبکه یک خواهیم داشت که برنامه‌ریزی آن مقداری زمان می‌برد. هم‌چنین برنامه‌ای برای روزهای جمعه خواهیم داشت و سعی داریم تا از تمام ظرفیت‌های شبکه یک در این زمینه استفاده کنیم.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما افزود: این شبکه از لحاظ محتوایی شبکه سنگینی شده است و مقداری رویکرد خانواده و اجتماع را باید نسبت به مسایل سیاسی در این شبکه بیشتر کنیم. برنامه‌های جُنگ و جذاب گفتگومحور باید در شبکه ایجاد شود و جای خالی طنز آیتمی و ترکیبی هم در برنامه‌های این شبکه احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های تولیدی این شبکه افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: از الویت‌های دیگر این شبکه پخش مستندهای موفق و تاثیرگذار و مسابقات بزرگ تلویزیونی هستیم. به فکر برنامه‌های مسابقه‌ای دیگری هستیم و شاید بتوانیم «مسابقه هفته» را دوباره راه بیاندازیم.

 

منبع:  تسنیم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا