مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، در بدو ورود به شهرستان بافق از پست راهنمایان گردشگری نوروزی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد به مناسبت روز بافق، مدیرکل میراث فرهنگی که به این شهرستان سفر کرده بود از پست های راهنمایان گردشگری نوروزی بازدید کرد.

در این بازدید از زحمات پرسنل هلال احمر و نیروهای انتظامی قدردانی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی میراث سال 94 را نقطه عطفی در حوزه گردشگری بافق خواند.

به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد در بازدید از قلعه روستای باقرآباد گفت: بافق با دارا بودن آثار ثبتی و طبیعی توانایی تبدیل شدن به یکی از قطب های مطرح گردشگری استان را دارد.

شرافت عنوان داشت ظرفیت گردشگری در این شهرستان در حد قابل توجهی است اما تاکنون این باور در شهرستان کم رنگ بوده که خوشبختانه با همت مسئولان و مدد جوانان و نیروی انسانی علاقمند که از ظرفیت های مطلوب این بخش هستند، این باور تقویت شده است.

وی با اشاره به هماهنگی بین دستگاه های اجرایی شهرستان بافق، سال 94 را نقطه عطفی در حوزه گردشگری بافق خواند و افزود این دیار باید ظرفیت های بالقوه را با کمک بخش خصوصی به بالفعل درآورد.

شایان ذکر است از برنامه های دیگر روز بافق، حضور در امامزاده عبدالله، تعزیه خوانی، بازدید از بوستان آبشار و کمپ کویرنوردی بافق بود.



../../../../media/news_gal/file_87793.jpeg




سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا