بخشدار مركزي تفت از برگزاري نخستين جشنواره عكس بهار روستايي با هدف معرفي زيبايي ها و طبيعت بكر مناطق روستايي بخش مركزي تفت خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "علي احمديان" با اشاره به برگزاري اين جشنواره گفت: اين جشنواره هنري در موضوعات معرفي سنت ها و آيين هاي بهاري روستا، اماكن و آثار تاريخي روستايي و جاذبه هاي طبيعي و گردشگري در دست برگزاري است.

بخشدار مركري تفت با اشاره به مشاركت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي تفت و شركت تعاوني دهياري هاي اين بخش در برگزاري اين جشنواره عكاسي گفت: آخرين مهلت ارسال اثر به اين جشنواره 20 فروردين ماه بوده و ضمن تقدير از آثار برگزيده، نمايشگاهي از عكسهاي برگزيده ارسالي نيز برپا خواهد شد.

وي با بيان اين كه عكسهاي ارسالي بايد با فرمت jpg و به صورت رنگي و يا سياه سفيد باشد گفت: علاقه مندان مي توانند آثار خود را با دوربين عكاسي و يا دوربين هاي تلفن همراه تهيه و به دبيرخانه اين جشنواره در محل بخشداري مركزي تفت ارسال نمايند.

احمديان برگزاري جشنواره عكس را فرصتي براي مشاركت دادن همه هنرمندان و علاقه مندان به معرفي طبيعت بكر و زيباي روستايي ارزيابي كرد و گفت: بخش مركزي تفت با برخورداري از روستاهاي متعدد و ييلاقي، از پتانسيل بالايي در اين رابطه برخوردار است و برگزاري اين جشنواره، اين فرصت را فراهم مي آورد تا بخشي از اين توانمندي ها و قابليتهاي ممتاز از دريچه دوربين هنرمندان به تصوير كشيده شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا