توهین به اساتید و رباست دانشگاه آزاد در نشریه دانشجوئی طلوع  (انتخابات مجلس هشتم 481)

یزدفردا :در پی حرکتهای تخریبی صورت گرفته در چند روز اخیر ،اهانت نامه ای  به قلم یکی از دانشجویان در نشریه دانشجوئی طلوع منتشر شد  ........... که  به اهانت به اساتید و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد پرداخته است  واکنشهای مختلفی را بر انگیخت و متاسفانه این دانشجو نما با پرچم اصلاح طلبی راهی را انتخاب نموده که بزرگان اصلاحات از آن تبری می جویند امید می رود که روزی برسد که بتوانیم بدون توهین و هتاکی مطالب منطقی خود را در جامعه نشر دهیم .

و در پی انتشار و توزیع این نشریه دانشجویان و تشکلهای دانشجوئی در یک اقدام خود جوش این حرکت را محکوم نموده و از مسئولان درخواست برخورد قانونی با افراد هتاک را نمودند .

گفتنی است که در این سرمقاله از  استاد شایق آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس (حافظ کل قران و نهج البلاغه )که عمر خود را صرف پرورش مفسرین قران نموده و در راه اعتلای فرهنگ قرآنی و اسلامی تلاشهای فراوانی نموده ،گرفته تا دیگر اساتید و ریاست دانشگاه مورد هتک حرمت قرار گرفته اند .

و در این راستا شنیده های ما حاکی از آن است که دامنه اعتراضات به بیرون از دانشگاه نیز کشیده شود و  هیئت های مذهبی استان نیز در حال رایزنی برای بر پائی تجمع های اعتراضی در مورد انتشار اهانت نامه نشریه طلوع و در خواست از مراجع ذیصلاح برای برخورد قانونی با متخلفین می باشند .

ولازم به ذکر است که شایعاتی مبنی بر حمایت بعضی از مسئولین دانشگاه از نویسنده و انتشار دهندگان و همچنین ارتباط این حرکت با انتخابات مجلس  و مسائل سیاسی روز استان نیز  شنیده شده که امید واریم این موضوع صحت نداشته باشد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا