معرفی عناصر شبكه مضلين 3

 

 

ویژگی اصلی پایگاه های اینترنتی همچون شهوتسرا وارد کردن  بازدیدکننده به صحنه تولید و انتشار محتوای ضد دینی و مستهجن   می باشد.

 

 

یزدفردا "پایگاه اینترنتی مستهجن نگار و ضد دینی شهوت سرا یکی از دهها پایگاه اینترنتی فارسی زبان است که در راستای پیشبرد اهداف استکبار جهانی به فعالیت جدی مشغول بود.این پایگاه اینترنتی در سال 2006 تاسیس شده است.

 

 

پايگاه اينترنتي شهوت سرا شامل بخش های صفحه اصلی، تالار های گفتگو و آپلود سنتر اختصاصی بوده است. ویژگی اصلی پایگاه های اینترنتی همچون شهوتسرا وارد کردن  بازدیدکننده به صحنه تولید و انتشار محتوای ضد دینی و مستهجن می باشد.

 

 

1- حسن . س با اسامی مستعار "سامان شهابی" و "امین":

سن: 24 سال    محل تولد: شیراز    وضعیت تاهل:مجرد    تحصیلات:دانشجو    محل سکونت:شیراز

 

 

متهم مذکور تمامی هزینه های این پایگاه را تقبل و پرداخت نموده است.لازم به ذکر است وی از حمایت های مالی و فنی یکی از شرکت های آمریکایی در این زمینه استفاده کرده است

 

 

حسن .س با اسامی مستعار سامان شهابی و امین مدیر فنی پایگاه اینترنتی ضد دینی و مستهجن شهوت سرا می باشد. وی مسئولیت کامل پشتیبانی فنی مالی سایت ضد دینی و مستهجن شهوت سرا را بر عهده داشته است. نامبرده در تلاش برای جلوگیری از کاهش مخاطبین این پایگاه اینترنتی در اثر فیلترینگ اقدام به ثبت 20 آدرس اینترنتی برای این پایگاه نموده است.

 

 

بخش های مختلف این پایگاه اینترنتی توسط وی طراحی شده است.حسن . س جهت تسهیل فعالیت کاربران اقدام تاسیس و راه اندازی آپلود سنتر اختصاصی برای این پایگاه اینترنتی نموده است که تا پایان فعالیت بیش از 35000 هزار قطعه تصویر ضد دینی و مستهجن در آن ذخیره و منتشر شده است.

 

حسن .س را می توان یکی از مهمترین افراد پیشگام در زمینه تولید محتوای مستهجن با منشاء ایرانی معرفی نمود که این تصاویر را از منابع مختلف از جمله  تصاوير گرفته شده از طريق دوربین مخفی در استخر های زنانه ، تصاویر اخذ شده از صحنه های تجاوز به عنف و ... تهیه و سپس در پایگاه های اینترنتی مختلف منتشر می نمود... وی از پیشگامان سازماندهی و هماهنگ سازی فعالیت پایگاه های اینترنتی مستهجن نگار فارسی می باشد.

 

 

همانگونه که ذکر شد متهم مذکور تمامی هزینه های این پایگاه را تقبل و پرداخت نموده است.لازم به ذکر است وی از حمایت های مالی و فنی یکی از شرکت های آمریکایی در این زمینه استفاده کرده است.

 

 

از دیگر پایگاه های اینترنتی ضد دینی و مستهجنی که توسط حسن.س راه اندازی شده است ، می توان به iran666.com ، iran69.com ، amizesh.com و ... اشاره کرد.لازم به ذکر است نامبرده را می توان یکی از مهمترین افراد پیشگام در زمینه تولید محتوای مستهجن با منشاء ایرانی معرفی نمود که این تصاویر را از منابع مختلف از جمله  تصاوير گرفته شده از طريق دوربین مخفی در استخر های زنانه ، تصاویر اخذ شده از صحنه های تجاوز به عنف و ... تهیه و سپس در پایگاه های اینترنتی مختلف منتشر می نمود.

 

 

از دیگر فعالیت های وی می توان به حمایت وی از وبلاگ های مستهجن نگار با ارائه فضای رایگان اینترنتی برای بارگذاری تصاویر ، ثبت آدرس های مختلف اینترنتی برای اکثریت پایگاه های مستهجن نگار فارسی ، بروز نمودن طراحی پایگاه های مستهجن به قصد افزایش جذابیت آنها ، تبادل تصاویر و کلیپ های مستهجن با مدیران سایر پایگاه های مستهجن نگار و... اشاره نمود.

 

 

یکی از مهمترین فعالیت های مجرمانه متهم فوق انتشار داستان های مستهجن فارسی در پایگاه های مستهجن خود می باشد. همچنین وی از پیشگامان سازماندهی و هماهنگ سازی فعالیت پایگاه های اینترنتی مستهجن نگار فارسی می باشد.

 

 

 

 

2- علیرضا . ا :

 

 

محل تولد: ابهر    وضعیت تاهل:مجرد    تحصیلات:دانشجو    محل سکونت:ابهر

 

 

نامبرده اقدام به مديريت  پایگاه اینترنتی ضد دین و مستهجن نگار سفید برفی می نماید. وی پس از کسب تجربیات کافی در زمینه مدیریت و اداره پایگاه های اینترنتی مستهجن ، مدیريت محتوايي پایگاه شهوت سرا را بر عهده می گیرد.

 

 

عليرضا ا. اولین داستان مستهجن فارسی با موضوع "شکنجه و سوء استفاده جنسی از دختران خردسال" را در پایگاه اینترنتی شهوت سرا منتشر می نماید.

 

 

از اقدامات موثر وی در تلاش براي افزایش جذابیت این پایگاه ضد اخلاقي می توان به طراحی و اجرای مسابقه داستان نویسی مستهجن با موضوعاتی از جمله "فستیوال تابستانه داستان نویسی مستهجن علیه حجاب اسلامي" در این پایگاه اشاره نمود.لازم به ذکر است نامبرده اولین داستان مستهجن فارسی با موضوع "شکنجه و سوء استفاده جنسی از دختران خردسال" –که توسط متهم مهدی.ع به نگارش در آمده است- را در پایگاه اینترنتی شهوت سرا منتشر می نماید.

 

 

 

 

 
3- بهروز . آ . ف با نام کاربری بهروز:

 

محل تولد: تهران    وضعیت تاهل:متاهل    تحصیلات:دیپلم    محل سکونت:دبی

 

 

وی یکی از مهمترین گردانندگان اصلی پایگاه اینترنتی ضد دین و مستهجن شهوت سرا می باشد.از فعالیت های ویژه نامبرده می توان به تاسیس یک پایگاه اینترنتی خصوصی جهت حفظ ارتباط با مدیران و گردانندگان اصلی پایگاه اشاره نمود که بعنوان پاتوق خصوصی مدیران پایگاه مستهجن مذکور از آن استفاده می گردید.

 

 

یکی ديگر از جرائم  بهروز . آ . ف خرید امتياز بازی های مستهجن رایانه ای تحت مالكيت پايگاه اينترنتي شهوت سرا برای استفاده نوجوانان اشاره نمود. وی حدود 28 سرفصل غیر اخلاقی با بی شرمانه ترین موضوعات از قبیل : برقراری رابطه جنسی با احشام ، افراد مونث باردار و ... را در پایگاه اینترنتی شهوت سرا ایجاد و کاربران را به مشاهده و انتشار محتوا با این مضامین تشویق می نمود.

 

 

یکی ديگر از جرائم این متهم خرید امتياز بازی های مستهجن رایانه ای تحت مالكيت پايگاه اينترنتي شهوت سرا برای استفاده نوجوانان اشاره نمود. وی حدود 28 سرفصل غیر اخلاقی با بی شرمانه ترین موضوعات از قبیل برقراری رابطه جنسی با احشام ، افراد مونث باردار و ... را در پایگاه اینترنتی شهوت سرا ایجاد و کاربران را به مشاهده و انتشار محتوا با این مضامین تشویق می نمود.

 

 

نامبرده با وجود برخورداری از تمکن مالی کامل و عدم محدودیت در برخورداری از هرگونه تفریحات سالم و اقامت در دبی ، از خارج از کشور اقدام به ارسال تصاویر ، فیلم و مطالب ضد دینی و مستهجن و انتشار آنها در صفحه اصلی و تالار های گفتگوی این پایگاه مستهجن نگار می نمود.

 

 

 

 

4- حمید . ن :

 

 

سن: 21 سال    محل تولد: تهران    وضعیت تاهل:مجرد    تحصیلات:دیپلم    محل سکونت:تهران

 

 

از دیگر فعالیت های مجرمانه  "حمید . ن" می توان به شراکت در جرائم اقتصادی شرکت های هرمی همچون گلدکوئیست اشاره نمود که در این زمینه پرونده جداگانه ای برای وی مفتوح و در حال رسیدگی می باشد.

 

 

متهم حمید . ن معروف به بهاره یکی از گردانندگان اصلی پایگاه اینترنتی ضد دین و مستهجن شهوت سرا می باشد.وی مدیریت بخش تصاویر مستهجن خارجی در بخش تالار های گفتگوی سایت شهوت سرا را برعهده داشته است.

 

 

نامبرده در دوران فعالیت خود در این پایگاه اینترنتی در حدود ده ها هزار تصویر مستهجن با بالاترین تفکیک پذیری (Resolution) را در پایگاه اینترنتی منتشر نموده است.

 

 

از دیگر فعالیت های مجرمانه وی می توان به شراکت در جرائم اقتصادی شرکت های هرمی همچون گلدکوئیست اشاره نمود که در این زمینه پرونده جداگانه ای برای وی مفتوح و در حال رسیدگی می باشد.

 

 

 

 

5-محمد . ش . پ با نام مستعار همایون:

سن: 38 سال    محل تولد:تهران    وضعیت تاهل:متاهل    تحصیلات:سوم دبیرستان    محل سکونت:تهران

از فعالیت های مجرمانه  محمد . ش . پ بایستی به انتشار و تبلیغ کتب ضاله و ضد دین اشاره نمود که این امر موجب اشاعه و انتشار گسترده این مطالب ضاله در سطح اینترنت گردید

 

 

همایون از مدیران اصلی پایگاه اینترنتی ضد دینی و مستهجن شهوت سرا می باشد. متهم وی  به دلیل داشتن روابط عمومی فوق العاده ، اقدام به جذب مخاطبین بیشتر برای این پایگاه نموده است و تسلط و روابط عمومی قوی وی موجب گشته بود تا نظرات وی در عزل و نصب مدیران این پایگاه به شدت مورد توجه مالکان پایگاه اینترنتی قرار گیرد.

 

 

از فعالیت های مجرمانه وي بایستی به انتشار و تبلیغ کتب ضاله ضد دین اشاره نمود که این امر موجب اشاعه و انتشار گسترده این مطالب ضاله در سطح اینترنت گردید.

 

 

 
 
6- احمد رضا . ه . پ با نام مستعار مهیار:

 

سن: 38 سال    محل تولد: شیراز     وضعیت تأهل: متأهل    تحصیلات: دکترا     محل سکونت: شیراز

 

 

نامبرده را می توان یکی از فعالترین اعضا پایگاه های اینترنتی  ضد دین و مستهجن نگار فارسی نامید. وی ضمن ارتباط و همکاری نزدیک چندین ساله با متهم حسن . س اقدام به تولید و انتشار محتوای مستهجن برای  پایگاه های ضد دین و مستهجن متعدد از جمله shahvatsara.com ، avizoon.com ، amizesh,com نموده است.

 

 

احمد رضا . ه . پ علاوه بر نگارش و انتشار داستان های مستهجن در موضوع روابط جنسی خلاف شرع و غیر متعارف و انتشار آنها ، شخصا اقدام به ارسال تصاویر و کلیپ های مستهجن برای فهرست های پست الکترونیک می نمود که منجر به اشاعه گسترده این مطالب در سطح اینترنت       می گردید.

 

 

از فعالیت های اصلی و گسترده متهم احمد رضا هـ . پ نگارش و انتشار داستانهای مستهجن چند قسمتی با موضوع روابط جنسي ضربدری و همجنس‌بازی بوده است. وی علاوه بر نگارش و انتشار داستان های مستهجن در موضوع روابط جنسی خلاف شرع و غیر متعارف و انتشار آنها ، شخصا اقدام به ارسال تصاویر و کلیپ های مستهجن برای فهرست های پست الکترونیک می نمود که منجر به اشاعه گسترده این مطالب در سطح اینترنت می گردید.

 

 

 

 

7- محمد مهدی.ب  با نام مستعار مهدی وینستون:

 

 

محل تولد: تهران      وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات:  دیپلم      محل سکونت: تهران

 

 

یکی از جرائم  محمد مهدی.ب  تشویق کاربران پایگاه اینترنتی شهوت سرا به انتخاب و معرفی برترین تصویر مستهجن می باشد.نامبرده فعالیت خود را در موضوع انتشار تصاویر مستهجن در بخش های مختلف تالار گفتگوی این پایگاه متمرکز نموده بود.

 

 

وی از عناصر فعال مدیریت پایگاه اینترنتی شهوت سرا می باشد که در سایر پایگاه های اینترنتی مستهجن نگار نیز فعالیت جدی داشته است. یکی از جرائم نامبرده تشویق کاربران پایگاه اینترنتی شهوت سرا به انتخاب و معرفی برترین تصویر مستهجن می باشد.نامبرده فعالیت خود را در موضوع انتشار تصاویر مستهجن در بخش های مختلف تالار گفتگوی این پایگاه متمرکز نموده بود.

 

 

 

 

 
 
8ـ فراز . ن  با نام کاربری فراز:

 

سن: 27 سال     محل تولد: تهران    وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: دانشجو     محل سکونت: تهران

 

 

وی تا زمان دستگیری شخصاً اقدام به راه اندازی و مدیریت یک وبلاگ مستهجن نموده بود. همچنین نامبرده با حسن.س  در طراحی و راه‌اندازی و مدیریت پایگاه های مستهجن Iran69.com، amizesh.com و... همکاری

 

 

فراز ن همچنین در مدیریت سایتهای فوق فعالیت می‌نموده است. متهم يكي از طراحان پايگاهاي مستهجن و ضد ديني فارسي زبان مي باشد. لازم به ذكر است وي مدير عامل شركت فناوري اطلاعات د. گ مي باشد.

 

 

نموده است. وی همچنین در مدیریت سایتهای فوق فعالیت می‌نموده است. متهم يكي از طراحان پايگاهاي مستهجن و ضد ديني فارسي زبان مي باشد . لازم به ذكر است وي مدير عامل شركت فناوري اطلاعات د. گ مي باشد.

 

 

 
 
 
 
9- احسان ب. ش:

 

سن: 29 سال     محل تولد: مشهد      وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: دیپلم     محل سکونت: مشهد

 

 

نامبرده یکی از عناصر سودجوی اینترنتی است که به طمع منافع مالی و به قصد حمایت از فعالیت های مستهجن نگاری با علم و اطلاع قبلی اقدام به فروش امتياز و نرم‌افزار مدیریت محتوای فارسی جهت استفاده در تالارهای گفتگو و آپلودسنتر پایگاه های ضد دین و مستهجن شهوت‌سرا نموده است.نامبرده در طراحی تالار های گفتگوی پایگاه شهوت سرا دخالت داشته است.

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا