یزدفردا "محمد باقر قاليباف شهردار تهران روز چهارشنبه بار دیگر احتمال کانديداتوري خود در انتخابات رياست جمهوري و احتمال رياست وی بر سازمان صدا و سيما را تکذيب کرد.

به گزارش ایرنا"شهردار تهران که صبح امروز در مراسم اختتاميه نمايشگاه خدمات شهري شهرداري حضور يافته بود در بخشي از سخنانش با بيان اينکه در ابتداي امسال به صراحت اعلام کرده است در انتخابات شرکت نمي کند گفت: اين موضوع را به مردم اعلام کرديم تا ديگر به کارهاي شهرداري رنگ و بوي سياسي نداده و تهران را از امکانات و مزاياي عمومي محروم نکنند.

وي با بين اينکه "نمي دانم گناه تهران است که من شهردار آن هستم و به خاطر مسائل سياسي آن را از امکانات عمومي محروم مي کنند" اظهارداشت: کارهاي زيادي در شهر شده است که انعکاس نمي يابد، از رسانه ها مي خواهم نه اسم و نه تصوير من و نه نام شهرداري را در اخبار نياورده اما کارهاي صورت گرفته و فرهنگ سازي هاي انجام شده در تهران را انعکاس دهند.
شهردار تهران در پايان اين مراسم در جمع خبرنگران نيز در پاسخ به اين سوال که شما در شهرداري مي مانيد يا مي رويد گفت: من در شهرداري هستم و کارم را انجام مي دهم و هرگز مسايل سياسي را به آن راه نمي دهم.

قاليباف در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران در خصوص شايعه مطرح شده درباره حضور وي در سازمان صدا و سيما تصريح کرد: اين تحليل رسانه‌ها و برخي افراد است اما من فقط در شهرداري هستم و جايي نمي روم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا