یزدفردا "با حضور بیش از 40 تن از دانشجویان دانشگاه یزد در دفتر حزب اعتماد ملی منطقه یزد افتتاح شد: ستاد دانشجویی آیت ا... کروبی در دانشگاه یزد

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی این حزب:: عصر روز پنج شنبه مورخ 3/2/88 جلسه ای با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه یزد در محل دفتر حزب اعتماد ملی برگزار شد

 در این جلسه که به همت ستاد جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی در یزد تدارک دیده شده بود پس از پخش نماهنگی از فعالیت های حزب اعتماد ملی و مواضع گذشته و اصلاح طلبانه حجت الاسلام کروبی، مسئول ستاد جوانان و دانشجویان در خصوص فعالیت های صورت گرفته و استقبال بسیار مناسب دانشجویان و دانشگاهیان از برنامه ها و شعار های انتخاباتی کروبی نکاتی را بیان نمود و آغاز به کار رسمی ستاد حامیان دانشجویی مهدی کروبی در دانشگاه یزد را اعلام نمود.

در ادامه جلسه حمید رضا کارگر دبیر حزب اعتماد ملی منطقه یزد و قائم مقام ستاد انتخاباتی کروبی در استان طی سخنانی به تشریح جایگاه حزب اعتماد ملی در فرایند سیاسی 4 سال گذشته کشور و تبیین مواضع انتخاباتی شیخ اصلاحات از گذشته تا کنون پرداخت و بیان نمود: تاسیس حزب اعتماد ملی و انتشار روزنامه اعتماد ملی حاصل تلاش 50 ساله مبارزاتی، انقلابی و سیاسی کروبی است که گامی بلند در راه توسعه سیاسی واقعی کشور بوده است و ثمرات مثبت و تاثیر گزار آن در آینده بیشتر مشخص خواهد شد.

کارگر افزود: مواضع مقتدر، مستحکم و اصلاح طلبانه دبیر کل محترم، وحدت رویه و تبعیت تشکیلاتی در کلیه ارکان حزب و معرفی کاندیدای شاخص و تاثیر گزار درجامعه از نقاط قوت حزب اعتماد ملی است که در انتخابات ریاست جمهوری دهم آن را به رخ رقبا خواهد کشاند و به یاری خدا کشور را در مسیر عقلانیت، برنامه ریزی و توسعه قرار خواهد داد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در ادامه با بیان خصوصیات منحصر به فرد کروبی در مواجه با مشکلات و معضلات مبتلابه کشور و اصلاح طلبان گفت:کروبی در هیچ یک از مسایل سیاسی کشورمنفعل، گوشه نشین و تماشاگر نبوده و با توجه به حوزه تاثیر گزاری اش در نهاد های حکومتی از حداکثر توان خود برای احقاق حقوق مظلومان و صیانت از حقوق شهروندی ایرانیان بهره برده و تاثیر گزار بوده است از جمله قشری که همواره مورد توجه ایشان بوده است دانشجویان و دانشگاهیان بودند و با حساسیت مضاعف مسایل آنها را پیگیری نموده به نحوی که هیئت رییسه مجلس ششم و دفتر کار وی ملجأ و پناهگاه دانشجویان و خانواده ایشان در مواقع گرفتاری می شد و همواره همچون پدری مهربان و دلسوز امورات آنها را دنبال می کرد و مشکلات را مرتفع می نمود.

وی سپس با اشاره به سه شعار محوری کروبی یعنی « احیای برنامه ریزی و توجه به خرد جمعی»، « مردمی کردن درآمد های نفتی» و «احقاق حقوق شهروندی» این برنامه ها را بسیار مترقی خواند و گفت: کروبی فردی نیست که حرفی را بزند و برای عمل نمودن آن تلاش نکند. مردم می توانند با خیال راحت و با توجه به سوابق مدیریتی و انقلابی ایشان به تحقق این سه شعار کلیدی اعتماد کنند و برای پیروزی این جریان مردم مدار و اصلاح طلب کمک و مساعدت نماید.

کارگر در ادامه افزود: شعار "تغییر" فصل الخطاب انتخابات ریاست جمهوری دهم است و ادامه روند مدیریت احساسی بی برنامه و خودخواهانه به صلاح کشور نیست. باید به حال جامعه ای که صاحب نظران، کارشناسان و مدیران با تجربه و امتحان پس داده ی خود را خانه نشین و منزوی می بیند افسوس خورد و با حضور در صحنه و استفاده از حق قانونی و حقوق بشری خود یعنی رای دادن، فصل جدیدی را برای آبادانی، پیشرفت و سعادت کشور اسلامی عزیزمان رقم زند.

در بخش پایانی مراسم دانشجویان حامی کروبی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا