مدیر کل ارشاد یزد در دیدار با اعضای شورای سیاست گذاری سایت یزد فردا(2):

 از تلاش های موثر و دقیق اطلاع رسانی این سایت تقدیر و تشکر کرد.


یزدفردا "مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار با اعضای شورای سیاست گذاری سایت یزد فردا از تلاش های موثر و دقیق اطلاع رسانی این سایت تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، محمود عالیشوندی در این دیدار مردم استان یزد را مردمی متفکر و خرد گرا معرفی نمود وگفت : مبانی فعالیت های این اداره کل در این دوره احیاء هنرهای اسلامی است .
وی افزود : به همین منظور درصدد تاسیس دانشکده هنرهای قرآنی در این استان هستیم که مورد موافقت و استقبال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت .
وی همچنین از پیگیری های چشمگیر این اداره کل برای انجام شدن فعالیت های فرهنگی و هنری در این استان خبر داد و گفت : بدین منظور سند توسعه و برنامه جامع فرهنگی و هنری این اداره کل برای اولین بار بر اساس برنامه SWOT آماده شده است .
وی در ادامه گفت : تا پایان تابستان سالجاری دو کتاب فاخر توسط انجمن نمایش استان یزد چاپ و منتشر خواهد شد .
عالیشوندی نام این کتاب ها را دیوان شعر ریاضی یزدی و خواندنی های یزد اعلام کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به فعال شدن انجمن های فرهنگی و هنری استان یزد گفت : یزد آماده برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری فاخر است .
وی با بیان اینکه از موسیقی سنتی و فاخر حمایت جدی می نماییم تصریح کرد : در صورت مجوز برای برگزاری چنین برنامه هایی انتظار داریم تمام دستگاه های اجرایی از ارشاد اسلامی حمایت نمایند.
وی همچنین اظهار داشت : متاسفانه هنوز در تئاتر و ادبیات کودک و نوجوان در این استان فعالیت جدی صورت نگرفته هرچند که در حوزه شعر و ادب هم فعالیت ها آنچنان جدی نبوده است .
عالیشوندی گفت : درصدد هستیم با برگزاری شب های شعر در شهرستان های استان حوزه شعر و ادب را تقویت نماییم .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود : بدین منظور بزودی شورای سیاستگذاری انجمن شعر و ادب استان شکل خواهد گرفت .
وی گفت : همچنین برگزاری مراسم های شعر بیدل خوانی بزودی در این استان آغاز می گردد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری هفته هنر استان یزد در فرهنگسرای نیاوران تهران از کلیه هنرمندان خواست تا در این مراسم حضور جدی داشته باشند.
عالیشوندی اظهار داشت : این مراسم در آبان ماه سالجاری برگزار می شود.

گزارش مشروح این نشست در خبر های آتی در یزدفردا منتشر خواهد شد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا