دیدار دوستانه تیم فوتسال پیشگامان کویر و منتخب هنرمندان به نفع کودکان سرطانی استان


یزدفردا:تیم فوتسال پیشگامان کویر یزد در دیدار با تیم فوتسال هنرمندان کوثر توانست با نتیجه 6 بر 4 حریف خود را شکست دهد و پیروز این بازی خیرخواهانه شود.


به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی گروه پیشگامان کویر، این بازی که راس ساعت 15 روز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه در سالن وحدت یزد برگزار شد تیم فوتسال هنرمندان با هنرمندانی همچون رضا یزدانی،پژمان بازغی،سام درخشانی، کامبیز دیرباز و ... وارد میدان شد و توانست در نیمه اول با نتیجه یک بر یک تیم فوتسال پیشگامان رامتوقف کند.


در نیمه دوم اما تیم فوتسال پیشگامان که از تجربه بازی حرفه ای در لیگ های استان را داراست، توانست با بازی خوب خود 5 گل دیگر را وارد دروازه حریف کند و بازی را به سود خود پایان دهد.تیم فوتسال هنرمندان نیز توانست با دو گل سام درخشانی و پژمان جمشیدی چهار گل خورده خود را جبران کند.


همچنین در بین دو نیمه نیز از نوجوانان و نونهالان پیشگامانی که به تیم ملی در رشته فوتسال دعوت شده بودند تقدیر شد که از طرف کامبیز دیرباز هدایای آنها اهدا شد.


گفتنی است ،این دیدار خیرخواهانه به حمایت گروه پیشگامان کویر و کانون هلال احمر دانشگاه یزد و به نفع کودکان سرطانی استان برگزار شده بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا