مدیراجرایی باشگاه ورزشی پیشگامان کویر:


امسال لیگ والیبال جذاب تری خواهیم داشت



مدیر اجرایی باشگاه ورزشی پیشگامان کویر گفت: با توجه به تغییر روند برگزاری مسابقات سوپر لیگ والیبال امسال لیگ جذاب تری نسبت به سال های گذشته خواهیم داشت.


مهدی پیشکوهی پور با اشاره به این موضوع که قرعه کشی لیگ سال 90 صورت گفته است اضافه کرد:پیشگامان در اولین بازی خود در خارج از خانه به مصاف گیتی پسند اصفهان خواهد رفت .


وی ادامه داد: گیتی پسند اصفهان برای اولین سال در لیگ والیبال حضور دارد اما تیمی بسیار قدرتمند را راهی مسابقات کرده ولی مطمئن باشید تیم پیشگامان نیز با حضوری قوی و جدی در مقابل حریفان ظاهر خواهد شد.


این مقام مسوول در باشگاه پیشگامان کویر اظهار داشت:بیست و هفتم مهرماه لیگ امسال شروع خواهد شد و پایان بازی های نیز بیست و هفتم اسفند ماه خواهد بود.


پیشکوهی پور از حضور تیم های پیشگامان کویر، کاله مازندران،سایپا کرج،باریج اسانس کاشان،بانک کشاورزی،گیتی پسند، کرمان،مشهد،آلومینیوم المهدی بندرعباس،شهرداری تبریز،شهرداری ارومیه،محمدی گنبدو مناطق نفت خیر جنوب خبر داد و گفت: پس از پایان دور رفت و برگشت تیم اول تا چهارم این گروه 14 تیمی برای کسب مقام اول تا چهارم به مصاف هم خواهند رفت تا قهرمان لیگ معرفی شود .


وی تصریح کرد: تیم اول گروه به مسابقات باشگاهی اسیا اعزام و تیمهای دوم و سوم به تورنمنتهای معتبر آسیایی اعزام می شوند.


وی گفت:در نیم فصل اول بازیها در روز های یکشنبه و چهارشنبه و در نیم فصل دوم بازی ها فقط در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.


پیشکوهی پور در پایان از شروع تمرینات همه روز تیم والیبال پیشگامان خبر داد و گفت: این تمرینات صبح و عصر زیر نظر کادرفنی تیم برگزار می شود تا بتوانیم در بازی های فشرده پیش رو موفق و درخور نام پیشگامان ویزد ظاهر شویم.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا