تلاش برای حضوری جدی در مسابقات والیبال لیگ برتر کشور

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد گفت : همه سعی و تلاشمان در این است تا با قدرت و اقتدار در مسابقات لیگ برتر کشور حاضر شویم .

عباسعلی میرحسینی گفت : برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات والیبال لیگ برتر کشور 80 درصد تیم را بستیم و برای 20 درصد باقی مانده با بازیکنانی مذاکره کردیم .

وی افزود : با یک بازیکن برزیلی و یک بازیکن بلغارستانی مذاکراتی شده و بعد از تست برای یک فصل با آنها قرار داد امضاء می کنیم .

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد از قیمت بالای بعضی از بازیکنان انتقاد کرد و گفت : امسال بازیکنان قیمت های بسیار بالایی را ارائه نمودند که خیلی از باشگاه ها توان پرداخت آن را ندارند که در نتیجه باشگاه ها و خود بازیکانن ضربه می خورند .

وی افزود : در حال حاضر تمرینات تیم به دلیل نداشتن سالن متوقف شده که امیدواریم با فراهم شدن هرچه سریعتر سالن تمرینات را شروع و به صورت مستمر پیگیری کنیم .

میر حسینی درباره بازی های پیش رو تیم پیشگامان گفت : تیم های کالای آمل ، سایپا تهران ، پیکان تهران ، گیتی پسند اصفهان ، ارومیه ، گنبد و کاشان تمی هایی هستند که مهره های خوبی دارند و بیش تر برای این تیم ها برنامه داریم . سرمربی تیم پیشگامان خارطنشان کرد : برای استفاده از بازیکنان بومی یک دوره تست گیری را برگزار می کنیم و از استعداد های والیبال استان در تیم استفاده خواهیم کرد .

مسابقات والیبال لیگ برتر کشور از 27 مهر ماه با حضور 14 تیم آغاز می شود که تیم پیشگامان کویر یزد در نخستین بازی خود به مصاف گیتی پسند اصفهان خواهد رفت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا