قائم مقام شرکت پیشگامان کارو سرمایه هوشمند گفت: سامانه کارگزاری خرید و فروش سهام پیشگامان راه اندازی شد.


امیرحسین رضایی نژاد با اعلام این خبر افزود: این سامانه که با نام اختصاری SKSP فعالیت خواهد کرد به سهامداران گروه پیشگامان اجازه خواهد داد تا سهام های قطعی خود را با قیمت پیشنهادی خودشان به معرض فروش بگذارند.


وی تصریح کرد:این سامانه با دریافت اندک کارمزد از سهامداران به آنان اجازه خواهد داد تا سهام خود را در تالار ثبت کنند و منتظر خریدار شوند تا برای خرید سهام آنها به بالاترین قیمت اعلام آمادگی کند.


این مقام مسوول در شرکت پیشگامان کاروسرمایه با اشاره به اینکه این سامانه آئین نامه خاص خود را دارد خاطرنشان کرد: سهامداری که تمایل دارد سهام قطعی خودرا در معرض فروش قراردهد ابتدا می بایست آئین نامه را تائید و امضا نماید و پس از آن اقدامات بعدی را صورت دهد.


رضایی نژاد تاکید کرد: سامانه مذکور به صورت آنلاین در مراکز استان های کرمان،مشهد،شیرازو اصفهان فعال است و سهامداران در هریک از این شهرها می توانند نسبت به خرید و فروش سهام از این طریق اقدام نمایند.


وی اضافه کرد: این سامانه علاوه بر شرکت کار و سرمایه هوشمند در دیگر ساختمان های شهر یزد شامل ساختمان صدوقی و ساختمان موسسه مالی واعتباری همیار در بلوار جمهوری نیز فعال خواهد بود.


قائم مقام شرکت پیشگامان کارو سرمایه هوشمند از راه اندازی تحت وب این سامانه در سال جاری خبرداد و افزود: امیدواریم بتوانیم فاز دوم این سامانه را هرچه زودتر اجرایی کنیم تا از رفت و آمدهای اضافی جلوگیری کنیم.


رضایی نژاد در پایان از سهامداران پیشگامان به عنوان شرکای گروه پیشگامان یاد کرد و گفت: امیدواریم که بتوانیم با فعالیت های اینچنینی خدمات خود را به سهامداران بهبود ببخشیم.


شرکت سرمایه گذاری کاروسرمایه هوشمند یکی از شرکت های اقماری گروه پیشگامان است که در حوزه سرمایه گذاری در گروه پیشگامان فعال است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا