یزدفردا :در این یادداشت سعی شده است  چند بلندگوی مخصوص آیفون و آیپد را به شما معرفی کنیم و قابلیت‌های خاص هر کدام را برایتان شرح دهیم، البته در این بین برای یکنواخت نشدن مطلب چند وسیله كاربردی دیگر آیفون را نیز معرفی کرده‌ایم . یکی از تجهیزاتی که خیلی به کار آیفون‌دارها می‌‌‌آید، بلندگوهای مختلف است، چون عملا با داشتن یک بلندگوی خوب و یك آیفون می‌توانید یک دستگاه پخش کامل موسیقی و صدا داشته باشید.


كامپیوتری روی كفش و موبایل شما

iPod Nike

 http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_6693.jpeg

نایك با همكاری اپل این سنسور را طراحی كرده‌اند كه در بعضی از مدل‌‌های نایك جاسازی می‌شود، سنسور از طریق وایرلس به آیفون متصل شده و زمان طی شده، مقدار كالری مصرف شده و مقداری كه دویده‌اید را برایتان مشخص می‌کند. یعنی می‌توانید در حال دویدن به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید و پس از تمام شدن آن زمان یا مسافت دویدن یا كالری مصرفی‌‌تان را بفهمید.

*

بلندگوی زنگ‌دار

House Party

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_6694.jpeg



شما می‌توانید با این بلندگو و به همراه دانلود نرم‌افزار رایگان SmartLink از AppStore، قابلیت‌های متنوعی را تجربه کنید، ‌اول اینکه آیفون شما تبدیل به کنترل از راه دور بلندگو می‌شود. دوم اینکه با رابط کاربردی بسیار راحت SmartLink زنگ ساعت خود را تنظیم کنید و به محض اینکه iPhone خود را روی بلندگو قرار دهید و SmartLink را به راه بیندازید، زنگ مورد نظر شما تنظیم می‌شود.

حدود قیمت:۱۹۰ هزارتومان

*

اگر خوابتان خیلی سنگین است

iLuv

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_6695.jpeg



اگر خوابتان خیلی سنگین است و همیشه دیر سرکار خود حاضر می‌شوید و خواب می‌مانید، چاره کار اینجاست، این بلندگو یک صفحه لرزان iLUV دارد که با یک ویبره ملایم ولی قابل توجه بالش شما را می‌لرزاند، خوش‌خواب‌ترین افراد هم با این ویبره از خواب بیدار می‌شوند. کافی است ساعت آیفون را تنظیم کنید، آن را در دستگاه قرار دهید و ساعت لرزان را زیر بالش خود بگذارید.

حدود قیمت: ۸۵ هزارتومان

*

وقتی آیفون شما داد می‌زند

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_6696.jpeg



یادتان هست در کودکی وقتی می‌خواستیم داد بزنیم دست‌هایمان را مقابل دهانمان شبیه قیف می‌کردیم تا صدایمان بلندتر شود، این بلندگوی ساده آیفون از همین روش برای افزایش صدا استفاده می‌کند؛یعنی نیاز به چیزی ندارد و فقط با شکل خاصش باعث تقویت صدا می‌شود، جنس نرم و پلاستیکی آن نیز هرچقدر بالا و پایین شود هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد.

*

برای پوشش كل خانه

Lenco

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_6697.jpeg



این سیستم صدا برای اتاق نشیمن کاملا مناسب است چون هم ظاهر زیبایی دارد و هم بسیار پرقدرت است، در واقع sub-woofer همراه آن و ۲ بلندگوی دوقلو که درون این گوی است، صدایی با کیفیت فوقالعاده تولید می‌کند، علاوه بر اینها iPod یا iPhone شما زمانی که روی این بلندگوست، شارژ هم می‌شود. بلندگوهای دوقلو، هرکدام ۶ وات هستند و sub-woofer با ۲۰ وات کار می‌کند.

حدود قیمت: ۳۵۰ هزارتومان

*

با چند نرم‌افزار، بلندگوی همه کاره داشته ‌باشید

iLuv

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_6698.jpeg



این بلندگوی متفاوت به شما این امکان را می‌دهد تا موزیک دلخواهتان را با صدای بلند گوش دهید. علاوه بر این می‌توانید iphone خود را روی آن بگذارید و به‌راحتی فیلم مورد علاقه خود را ببینید، همچنین می‌توانید برنامه‌های ساعت زنگدار، نمایشگر آب‌وهوا و نرم‌افزار پخش موسیقی را به صورت رایگان دانلود کرده و بلندگو را به دستگاهی همه‌کاره تبدیل کنید.

حدود قیمت: ۱۳۰ هزارتومان










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا