یزدفردا :یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: هاشمی رفسنجانی لزومی برای انصراف کاندیداها در شرایط فعلی به نفع خودش نمی‌بیند.

 

محمد شریعتمداری داوطلب انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز سه‌شنبه در حاشیه مراسم ختم حاج محمود مرتضایی‌فر با اشاره به دیدار اخیر خود با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: در این دیدار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد با توجه به اینکه ضرورت وجود افکار مختلف و تضارب آراء و اندیشه‌ها وجود دارد و افراد مختلف دارای برنامه و نظرات مختلف در عرصه هستند، در مجموع بهتر است همه این افراد در صحنه انتخابات حاضر باشند و حرفشان را بزنند.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار تاکید کرد لزومی نمی‌بینم در حال حاضر کسی انصراف دهد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی ندارید که در دقیقه 90‌ به نفع هاشمی کنار بروید؟ اظهار داشت: بله، حتما این موضوع مطرح است اما اجازه بدهید جلوتر برویم تا شرایط مشخص شود.

شریعتمداری در خصوص اینکه گفته می‌شود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نهایت به نفع حسن روحانی کنار می‌کشد؟ گفت: چنینی چیزی نشنیدم اما بهتر از آقای روحانی موضوع را سوال کنید.


این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که چه تضمینی وجود دارد آیت‌الله هاشمی همانند انتخابات 84 و 88 در سلامت انتخابات تشکیک وارد نکند؟ اظهار داشت: همه باید به قانون احترام بگذاریم، بنده از طرف آقای هاشمی نمی‌توانم اظهار‌نظر کنم اما اگر همه به قانون ملتزم باشیم، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا