" خديجه نجفي " مشاور امور بانوان فرماندار يزد از اجراي برنامه هاي متنوع ويژه بانوان به مناسبت هفته گراميداشت مقام زن و روز مادر در شهرستان يزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، خديجه نجفي با بيان اينكه يكي از برجسته ترين شخصيت هاي عالم هستي، حضرت فاطمه زهرا (س) هستند افزود: با توجه وجود چالشها و بحران هاي اخلاقي دنياي امروز، شيوه هاي تربيتي حضرت فاطمه زهرا (س) كه برگرفته از مكتب الهي است براي جامعه اسلامي ما كاربرد دارد و قطعاً مادران در اين زمينه مي توانند بيش از ديگران نقش آفرين باشند.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد مادران و زنان بايد با بهره گيري از سيره فاطمي و حفظ جايگاه و شأن خود فعاليت ها و نقش هاي اجتماعي خود را دنبال كنند.

وي با اشاره به از 21 الي 27 فروردين ماه سالجاري به عنوان هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر نامگذاري شده است اظهار داشت: خوشبختانه تا كنون جلسات مختلفي در سطح شهرستان برگزار شده و به منظور هماهنگي بيشتر ميان ادارت و نهادهاي شهرستان كميته هاي پنج گانه نيز تشكيل شده است.

نجفي افزود:بيعت با آرمانهاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ، ديدار با خانواده معظم شهدا و همسران جانبازان ، برگزاري كارگاه هاي آموزشي با عناوين "طب سنتي"، " زن، خانواده سالم و جامعه سالم" از مهمترين برنامه هاي هفته زن در شهرستان يزد مي باشد.

مشاور امور بانوان فرماندار يزد خاطرنشان كرد: بازديد از بند نسوان، كوير نوردي و مسابقات ورزشي، همايش توانمند سازي زنان سرپرست خانوار، نشست با دانشجويان دانشگاه ها در خصوص " زن، بصيرت و عفاف"، برگزاري جشن ميلاد توسط سازمانهاي مردم نهاد، بازديد از خانه سالمندان و عيادت از بيماران از ديگر برنامه هاي اين هفته در سطح شهرستان يزد مي باشد.

وي در پايان همچنين اعلام كرد: با همكاري ادارات و نهادهاي اجرايي شهرستان از بانوان فعال در بخش هاي مختلف نيز تجليل خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا