یزدفردا: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی با الهلال روی اشتباهات فردی گل خوردیم اما امیدواریم بازیکنانم حساسیت بازی با نفت را درک کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: بعد از شکست تلخی که مقابل الهلال داشتیم ضربه روحی بدی به بازیکنان وارد شد و این مسئله کارمان را برای بازی با نفت سخت کرد. 

وی افزود: ما سفر سخت و دشواری به عربستان داشتیم و این مسئله در شکست‌مان تأثیر داشت اما بعد از این بازی سعی کردیم شرایط بازیکنان را تغییر داده و انگیزه لازم را برای بازی با نفت به آنها تزریق کنیم. 

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره دلایل باخت تیمش مقابل الهلال یادآور شد: ما با یک تیم باتجربه و از لحاظ بازیکن گرانقیمت و پرمهره بازی کردیم در حالی که ما یک تیم بسیار جوان هستیم که همین جوانی باعث شد دو گل بچگانه دریافت کنیم. به هر حال آن مسابقه تمام شد و امیدوارم بازیکنانم حساسیت بازی با نفت را درک کنند و با انگیزه بالا در این مسابقه ظاهر شوند.

اسکوچیچ در خصوص شرایط تیمش نیز توضیح داد: خالدی و وکیا جزو بازیکنان محروم ما هستند و جماعتی و بدرلو را نیز به خاطر مصدومیت در این دیدار نخواهیم داشت. ما در واقع تیم‌مان هندبالی است تا فوتبالی، چرا که در هر بازی بازیکنان‌مان تغییر می‌کند و مجبوریم با تغییرات زیادی به میدان برویم.

وی در پاسخ به این پرسش که با شرایط جوی اهواز احتمال دارد تیمش در تهران ماندنی شود یا نه، گفت: در حال حاضر تمرکزمان روی بازی با نفت تهران است و به اتفاقاتی که بعد از بازی رخ خواهد داد، فکر نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در خصوص اینکه نفرات زیادی از تیمش را در طول فصل از دست داده است، گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. هر هفته ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد و شرایط در هر بازی سخت‌تر شود. متأسفانه ما در مقاطع مختلف بازیکن زیادی از دست دادیم و شرایط هر چه به جلوتر رفت، سخت‌تر شد.

اسکوچیچ در پایان با تأکید بر اینکه امیدوار است فردا بازی زیبایی را از سوی تیمش و تیم نفت ببیند، گفت: امیدوارم این بازی به گونه‌ای باشد که تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند و تیم داوری مسابقه نیز با تمرکز بالا قضاوت خود را انجام دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا