در جلسه مشترک بین مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و معاونت امور جوانان هلال احمر فعالیت‌های مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص برنامه‌های آتی برنامه ریزی شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حامد صدیقی در این جلسه عنوان کرد فعالیت‌های ورزشی هلال احمر استان یزد در سه محور آموزش، حمایت از تیم‌های اعضای هلال احمر و هم چنین آمادگی جهت المپیاد ورزشی و هم چنین ورزش‌های امدادی هم چون کوه‌نوردی و کویر نوردی صورت می‌گیرد.

معاون امور جوانان هلال احمر استان، میزبانی همایش کشوری کویرنوردی اعضای جوانان هلال احمر با حضور 800 نفر در دوره دختران و پسران ، کسب مقام‌های مختلف در المپیاد ورزشی جوانان هلال احمر کشور و هم چنین حضور تیم فوتسال بانوان هلال احمر در لیگ دسته یک کشور را ازجمله افتخارات ورزشی این معاونت دانست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این دیدار با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان یزد تاکنون فعالیت‌های خیلی خوبی در حوزه ورزش صورت داده و همایش کشوری کویرنوردی نیز از جمله برنامه های خوب در سطح استان بوده اعلام آمادگی کرد در حوزه های مختلف ورزشی به ویژه فعالیتهای ورزشی متناسب با اقلیم استان هم چون کویرنوردی، کوهنوردی و ... با این جمعیت همکاری داشته باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا