مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد در نامه اي به فرماندار شهرستان تفت از آنچه او به عنوان "كاهش شكايات و افزايش رضايتمندي گردشگران نوروزي در شهرستان تفت" نام برده است قدرداني كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمد مهدي شرافت" طي نامه اي تقدير آميز از فرماندار تفت به واسطه آنچه وي "كاهش شكايات و افزايش رضايتمندي گردشگران نوروزي در شهرستان تفت" نام برده است قدرداني كرد.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد همچنين با اشاره به اجراي خوب برنامه هاي روز تفت، از برنامه ريزي هاي صورت گرفته در اين رابطه تشكر كرد.

يادآور مي شود امسال روز يازدهم فروردين ماه به روز تفت نامگذاري شده بود كه برنامه هاي ويژه در روستاي تاريخي مباركه و شركت در جشن زرتشتيان، برنامه بزرگداشت روز تفت در باغ صدري و حضور در جشنواره بانوي روستايي در روستاي گردشگري اسلاميه از مهم ترين برنامه هاي اين روز بود كه با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد و جمعي از مسئولان استاني و محلي برگزار شد.

در ايام نوروز امسال حدود 20 هزار مسافر نوروزی در مناطق مختلف شهرستان از جمله مدارس، هتل ها و اقامت گاهها اسکان داده شدند و در روز طبيت نيز بالغ بر 70 هزار خودرو از جاده هاي مواصلاتي شهرستان تفت عبور كردند كه نشان از رشد 40 درصدي حضور گردشگران در روز طبيعت دارد. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا