تیم های تربیت نوین و فولاد یزد در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به مصاف تیم های فجرسپاسی شیراز و سیاه جامگان مشهد میروند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول ایران عصر دوشنبه بیست و چهارم فروردین ماه در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود و با توجه به نزدیکی امتیاز تیم های حساسیت به اوج خد رسیده است چراکه  جدول هردوگروه با توجه به نزدیکی امتیازات تیم ها با یکدیگر فشرده شده و با شکست شکست یا برد تیم ها در جدول جابجا خواهند شد.

براین اساس تیم تربیت نوین یزد که خیلی زود به لیگ دسته دو سقوط کرده است از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید نصیری یزد پذیرای تیم فجرسپاسی شیراز است.

تیم تربیت نوین یزد قطعا در این دیدار با قدرت به مصاف تیم فجر خواهد رفت چراکه هم بازی آبرومندانه ای را انجام دهد و از سویی حق دیگر تیم ها تضعیف نشود و در طرف مقابل تیم فجرسپاسی که درلبه پرتگاه قرار دارد و خطر سقو تهدیدشان می کند به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند.

اما از گروه دو این رقابت ها دیدار حساس تیم های فولاد یزد و سیاه جامگان مشهد از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی شهر مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

در این دیدار کسب یک امتیاز می تواند برای فولادی ها نتیجه ای مطبوع تلقی شود اما به هیچ عنوان نمی تواند برای میزبان مطلوب باشد . البته کسب پیروزی در مشهد مقدس باعث سپید بختی کامل فولادی ها خواهد شد که به طور حتم آسان نیز به دست نخواهد آمد .

سیاه جامگانی ها نیمی از هجده بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سرگذاشته اند و پنج تساوی و چهار شکست نیز ماحصل نه دیدار دیگر این تیم بوده است . مشهدی ها با به ثمر رساندن 22 گل بهترین خط حمله گروه را در اختیار دارند و 14 بار نیز قفل دروازه خود را به روی حریفان گشوده اند . مشکی پوشان در حال حاضر با 32 امتیاز  رتبه چهارم جدول را در اختیار دارند و  رقابت با فولاد را زمانی مناسب برای تصرف مجدد صدر جدول می دانند تا از کورس جا نمانند و به رویای لیگ برتری شدن دست پیدا کنند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا