یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس فتای کشور:عاملان انتشار تصاویر خصوصی شهروندگیلانی در شبکه اجتماعی موبایلی، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "محمدخانی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی فردی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی اش در شبكه اجتماعی مبتنی بر موبایل، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی كارآگاهان پلیس فتا موفق شدند عاملان انتشار تصاویر خصوصی شاکیه را در شبکه اجتماعی مبتنی بر موبایل كه دو خانم 26 و 29 ساله اهل و ساکن رشت بودند را شناسایی كرده و آنها را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر نمایند.

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال كشف شده، متهمان به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را از این کار انتقام جویی و تسویه حساب شخصی از شاکیه عنوان کردند که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شدند.

رئیس پلیس فتای استان گیلان در پایان با بیان اینكه حریم خصوصی و آبروی افراد خط قرمز پلیس فتاست و کسی که حریم خصوص و حیثیت افراد را از طریق پیام رسان های موبایلی یا فضای مجازی نقض کند با برخورد جدی، قاطع و قانونی پلیس فتا مواجه خواهد شد به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.ir گزارش نمایند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا