یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس فتای کشور:با تلاش ماموران پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان فردی که با در اختیار داشتن اطلاعات کارت بانکی مشتری مغازه خود اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب وی می کرد شناسایی شد.

 

به گزارش یزدفردا:،سرهنگ دوم کارآگاه "سید محمد حسینی پور" در تشریح خبر گفت: شاکی اهل و ساکن زاهدان ضمن مراجعه به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر برداشت چند مرحله ای از حساب بانکی اش تقاضای بررسی موضوع را کرد.

حسینی پور افزود: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت و پس از انجام اقدامات تخصصی ،مشخص شد که شارژ های خرید داری شده توسط فرد طلب کار صورت گرفته که با هماهنگی مراجع قضایی متهم احضار شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که در ابتدامنکر انجام هرگونه جرمی بود در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات پلیس به برداشت غیر مجاز از حساب شاکی اعتراف کرد که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: هم وطنان عزیز در هنگام خرید از فروشگاه های مجهز به کارت خوان، از تحویل کارت بانکی خود به فروشنده و دیگر اشخاص خودداری و خودشان نسبت به کشیدن کارت و وارد نمودن رمز آن اقدام کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا