فرماندار تفت در ديدار سرزده از برخي ادارات شهرستان، ادارات و نهادهاي دولتي را خط مقدم تحقق شعار"دولت و ملت، همدلي و همزباني" ارزيابي كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در حاشيه بازديدش از اداره آبفاي شهري و اداره صنعت، معدن و تجارت تفت با قدرداني از خدمات و تلاشهاي كاركنان نهادهاي دولتي در ارائه خدمت شايسته به مردم گفت: كاركنان دولت، نقش مهمي در جلب رضايتمندي مردم داشته و مي توانند با كار مداوم و برخورد مناسب، راه را براي رشد و تعالي جامعه فراهم كنند.

فرماندار تفت با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) به عنوان سال "دولت و ملت، همدلي و همزباني" گفت: ادارات و نهادهاي دولتي شهرستان بايد خط مقدم تحقق اين شعار ارزشمند باشند و همدلي و همزباني با مردم شريف را در عمل به اثبات برسانند.

وي پيگيري كار مردم و رسيدگي به امور مراجعان را موجب نزول رحمت الهي دانست و ادامه داد: جامعه اي كه ميان مردم و كارگزارانش دوستي و مودت در جريان باشد جامعه اي سعادتمند خواهد بود و خداوند متعال نيز رحمتش را بر چنين جامعه اي نازل خواهد كرد.

زارع ادارات شهرستان تفت را برخوردار از كاركناني كارآمد و دلسوز عنوان كرد و گفت: خوشبختانه شهرستان تفت در حوزه منابع انساني از قابليت ها و توانمندي هاي خوبي برخوردار است كه بايد از اين توانايي در مسير جلب رضايت مردم به درستي بهره گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا