مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد گفت: اردوی آمادگی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش از امروز 24فروردین ماه در اصفهان برپا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، سیدحسن میرحسینی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: اردوی آمادگی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد از امروز 26 فروردین ماه در شهر اصفهان برپا و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بازیکنان گلساپوش یزد در این اردو برنامه های تاکتیکی را زیر نظر میرشمسی سرمربی تیم مرور خواهند کرد تا با آمادگی کامل رقابت های لیگ برتر را آغاز کنیم.

مدیرباشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد اظهار داشت: همچنین در حاشیه برگزاری این اردو در تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم های لیگ برتری دریانوردان پارس جنوبی بوشهر ، تاک تیران اصفهان و یاران اصفهان حضور پیدا خواهیم کرد.

میرحسینی خاطرنشان کرد: رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از 10 اردیبهشت ماه آغاز می شود که با توجه به تغییر در شیوه برگزاری مسابقات و اینکه تیم ها در یک گروه به مصاف هم خواهند رفت کار را دشوارتر از گذشته کرده است.

وی ادامه داد: لذا با برنامه ریزی های صورت گرفته اردوها و تمرینات منظمی را برگزار کردیم و با قدرت به مصاف حریفان خواهیم رفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا