رئیس شورای شهر در خصوص جلسه امروزکارگروه با حضور مسئولین صندوق بازنشستگی به خبرنگار بافق پویا گفت: یکی از مصوبات جلسه امروز این بود که برای تبدیل وضعیت بیمارستان ۶۶ تختخوابی به ۹۶ تختخوابی با پیگیری فرماندار محترم مقرر شد مبلغ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط صندوق بازنشستگی پرداخت شد.

وی در خصوص صنایع جوار معدنی گفت امروز مجددا از این طرح ها بازدید شد و درصد پیشرفت گندله قابل قبول بود و مصوب گردد که هر ۲ ماه یکبار اعضای صندوق حتماً یک نماینده بفرستند تا در جلسات کارگروه حضور یابند و گزارشی از پیشرفت طرح ها ارائه دهند.

محمد رنجبر در خصوص ۱۵ درصد سهام سنگ آهن گفت با توجه به اینکه این موضوع نیاز به ساز و کار قانونی دارد و باید با لایحه دولت به مجلس برود قرار بر این شد که آقای دخیل عباس زارع زاده تا هفته آینده جلسه ای با کمیسیون صنعت و معدن مجلس هماهنگ کنند و ما نیز برای توضیحات لازم در جلسه حضور یابیم تا ان شاالله این موضوع بررسی شود.

وی در خصوص ۲۸/۵ نیز گفت مسئولین مربوطه گفته اند به بخش دولتی برگشته است و خواسته ما این است که نتیجه قطعی را به ما اعلام کنند.

رئیس شورای شهر ادامه داد سنگ آهن بدهی زیادی در خصوص ۲ درصد فروش معادن به شهرستان دارد که مبلغ آن تا برج ۸ سال قبل با احتساب سهم صادرات حدود ۲۳ میلیارد تومان می باشد که مقرر گردیده است مقداری از آن تا اردیبشت ما پرداخت گردد.

وی در پایان افزود این جلسه را مفید ارزیابی می کنیم، بعضی مسائل دوباره بررسی و طی صورتجلسه ای امضا شد و لازم هست همینجا از امام جمعه محترم، نماینده کارگران، مدیرعامل سنگ آهن و دیگر اعضای حاضر در جلسه، بخصوص فرماندار محترم که امروز در دفاع از حق شهر سنگ تمام گذاشت تشکر نماییم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا