یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور:مسئول خریدی كه در ساوه 220 میلیون ریال از حساب كارفرمای سابقش را برداشت كرده بود، توسط پلیس فتا شهرستان ساوه استان مركزی دستگیر شد.

 

به گزارش یزدفردا:سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:در پی دریافت شکایت یکی از شهروندان ساوجی مبنی بر برداشت های غیرمجاز مبالغ متعددی از حساب بانکی اش موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه قرار گرفت.

وی افزود: با شروع تحقیقات مشخص شد كه مدتی است مبالغی از حساب این فرد كه دارای یك تالار پذیرایی در شهرستان است به صورت غیرمجاز برداشت می شود و تا كنون مبلغ 220 میلیون ریال از حساب او كسر شده است.

نوروزی ادامه داد: سرانجام با بررسی های تخصصی ، كارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه موفق شدند ، فردی را كه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانكی این شهروند می نمود در این شهرستان ساوه شناسایی و دستگیر كردند.

وی افزود: در بازجویی های صورت گرفته از فرد دستگیر شده مشخص شد، متهم مدت ها به عنوان مسئول خرید با شاكی در تالار پذیرایی اش همکاری داشته است.

متهم در اظهاراتش به ماموران انتظامی گفت: با توجه به همکاری که در سال های گذشته با شاکی داشتم ،اطلاعات کارت بانکی و حساب وی را برای انجام امور روزمره در اختیار من بود که دو ماه پس از اخراج شدن و قطع همکاری با وی، اقدام به سوء استفاده و برداشت از حساب وی می كردم.

سرگرد نوروزی از شهروندان خواست به هیچ عنوان اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورتیکه نیاز به استفاده روزانه از حساب خود دارند شخصا اقدام به انجام این کار نمایند و به صورت دوره ای نسبت به تغییر رمز حساب خود اقدام كنند.

وی در پایان اضافه كرد: در مواردی که به هر دلیل اطلاعات حساب خود را در اختیار فردی دیگر قرار می دهید ، در اولین فرصت با روش های مختلف از جمله تغییر رمز عبور امکان هرگونه دسترسی غیرمجاز و سوء استفاده را از بین ببرید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا