یزدفردا:رئیس پلیس فتای استان یزد به شهروندان در رابطه با سوء استفاده بزهكاران با حواله های اینترنتی غیرمعتبر بانكی در خریدهای خود هشدار داد.

به گزارشیزدفردا: سرهنگ "حسین رضائی" رئیس پلیس فتای استان یزد با اعلام خبر فوق گفت: برخی از بزهكاران هنگام خرید از فروشگاه ها با بهانه های مختلفی از جمله معیوب بودن كارت عابر بانك خود، فروشنده را راضی به پرداخت صورتحساب از طریق حواله بانكی می كنند.

سرهنگ "رضائی" افزود: بزهكاران كه از پیش، سوژه های موردنظر خود را مشخص كرده اند بیشتر به سراغ فروشندگانی می روند كه از امكانات اینترنتی در فروشگاه خود بهره می برند تا از این طریق و با استفاده از عدم آشنایی فروشندگان با حواله اینترنتی، اعمال مجرمانه خود را به سرانجام رسانده و با صدور حواله های اینترنتی فاقد اعتبار كالاهای خود را بدون پرداخت هیچ هزینه ای خریداری كنند.

این مقام انتظامی در پایان از فروشندگان خواست مراقبت لازم را در این خصوص داشته باشند و هنگام فروش اجناس خود از طریق حواله های اینترنتی از موجودی كافی حساب خریدار، اطمینان حاصل كرده و در صورت عدم اطلاع از میزان موجودی یا عدم اطمینان از اعتبار حواله، كالا و اجناس خود را در اختیار خریدار قرار ندهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا